Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Вървя си аз по Витошка...

И ти ходят по Витошка, но защо...
И ти ходят по Витошка, но защо...

Разходих се днес по Витошка и просто гледах хората. Всеки парадарираше с нещо. Дали лукс или просто човекът искаше да покаже всъщност колко пари има, не знам. Така сканирайки хората, аз ги разделих на няколко групи.

Младите момичета и момчета, за които марката е всичко. Това са типажи, които се обличат в Terranova, Capasca, Mango, Tally Wejl и Caliope. Тази група мисли, че луксът е в тези марки и държи да ги носи навсякъде - като започнем от разходка по Витошка и стигнем до разходка на Витоша.

Пародията, която открих, беше че тази група не притежава нищо, а просто парадира... Мили мои, ако мислите за луксозна този тип конфекция на ковейер, жестоко се лъжете!

Втората група, която откроих, е на хората, които карат скъпи коли и изкарват пари. За тях има достъпен лукс, но те са толкова заети да мислят само за пари, че не виждат истинския достъпен лукс.

Защо, кажете ми, карате мерцедеси, мислейки че сте забележими? Мазерати струва точно толкова, колкото и новият модел на Мерцедес. Ето тук е разликата - Мазерати е достъпен лукс. Всеки може да си купи Мерцедес.

Замислете се, скъпи хора - вие, които притежавате позиция в тази моя втора група.

Удивих се от третата и последна група, която открих. Достъпният и доста недостъпен лукс, който малко хора притежават, но все пак има такива. Честно казано видях само двама такива персонажа, които непременно реших, че ще включа в моята историйка.

Облечени добре, с различните скъпи коли и Ролексите - те са хората, които достойно могат да заявят, че са на ниво. Зарадва ме фактът, че има ценители на марките.

Нека обобщя - това, на което се натъкнах днес, беше съвсем случайно, спонтанно проучване. Пародията беше налице и за съжаление тя ще остане в България. Следващият път, когато решиш, драги читателю, да парадираш с нещо, внимавай да не станеш част от пародията!

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените