Много хора по света изобщо не са доволни от последния рекламен клип на веригата за бързо хранене КFC.
В "The Whole Chicken" или "Цялото пиле" ще видите няколко бели кокошки, които се движат в ритъма на хита на DMX "X Gon' Give It To Ya". Целта е да се подчертае, че продуктите на KFC са направени от 100% пилешко.
Мег Фарън, маркетинг директор в KFC, казва относно клипа: "Горди сме с нашето пиле и не се притесняваме да го покажем. "Цялото пиле" представя промяната, която предприемаме, за да демонстрираме по-смела позиция, когато става въпрос за ангажиране с нашите верни клиенти и фенове."
Въпреки това рекламата провокира широка обществена реакция на гняв и възмущение у мнозина, които я определиха като "гнусна".
Директорът на PETA Eлиса Алън казва: "Дали KFC са взели идеята за тази реклама от нашата реклама с пиле, която гласи: "Аз съм си аз, не съм месо"? "Определено изглежда сякаш ние сме я правили, защото провокира всички, които биха понечили да хапнат пиле, да погледнат тези умни, социални, чувствителни и красиви птици в очите и да осъзнаят, че са индивиди, а не храна."
Много хора в мрежата са объркани от рекламата и твърдят, че използването на сладки пилета те кара по-скоро да съчувстваш на животното и определено да не желаеш да го ядеш.
Eто само част от коментарите в социалните мрежи относно рекламата:
"Съжалявам, но ако новата реклама на KFC ви мотивира да ядете пилешко, вие сте психопат" - Шай Уилямс.
"Знам, че е лицемерно, но мразя факта, че новата реклама на KFC ми напомня, че ям истински пилета" - Бенджамин Л.
"Който и да е измислил новата реклама на KFC, гений е" - казва друга потребителка.
Противоречивите мнения за видеото са налице, но КFC стоят зад своя продукт: "Горди сме с прясното си пилешко и не се страхуваме да демонстрираме това".