Ако си мислите, че звездите са застраховани срещу това да се чувстват несигурни в тялото си, Блейк Лайвли ще ви убеди, че не сте прави.
Звездата от Gossip Girl сподели в Instagram снимка от телевизионното си участие в шоуто на Джими Фалън през 2020 г., скоро след раждането на третото ѝ дете.
Въпреки че на снимката е широко усмихната, Лайвли сега пише, че ѝ е било трудно да намери дрехи за участието, защото нищо не ѝ е ставало след раждането.
В крайна сметка съчетава тениска и рокля за появата си на екран, но подчертава, че "толкова много дрехи от магазините" не са ѝ ставали.
"Лошо послание към жените е телата им да не могат да се побират в това, което дадени марки продават. Объркващо е, кара те да се чувстваш отчужден. Иска ми се тогава да се чувствах толкова уверена, колкото сега, година по-късно. Това тяло ми даде бебе. И произвеждаше цялата храна, необходима на това бебе. Какво красиво чудо! Но вместо да се чувствам горда, бях неуверена. Само защото не се побирах в дрехите си. Колко глупаво е това", пише Лайвли.
Съпругата на Райън Рейнолдс поздрави предприемача Кейти Стурино, основателката на MegaBabe, която използва платформата си, за да призове дизайнерите да правят дрехи с по-големи размери.
"Кейти Стурино предизвиква модните брандове да помагат на жените да не се чувстват самотни. И бележи изключително смислен прогрес", пише актрисата.
В скорошно интервю за Си Ен Ен самата Кейти Стурино заяви, че е била вдъхновена да създаде хаштага #makemysize ("Направи моя размер"), след като е пробвала пола на DVF, чийто най-голям размер е бил 14 (по американската номерация) и тя не ѝ е станала.
"Не става дума да бойкотираме марките, но е добре да се обърнем към дизайнерите и да им кажем, че с производството само на малки размери пропускат една огромна част от жените и е добре да се замислят дали да не започнат да предлагат и по-големи размери", казва още дизайнерката.