Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

И Скалата стана шефче в кеча

Дуейн Джонсън влиза в борда на директорите на TKO Group, компанията-майка на WWE и UFC Снимка: Getty Images
Дуейн Джонсън влиза в борда на директорите на TKO Group, компанията-майка на WWE и UFC

Надушвате ли какви ключови решения за бъдещето на кеча и MMA е приготвил Скалата?

Дуейн Джонсън вече е част от борда на директорите на компанията TKO Group Holdings, която събира в едно WWE и UFC - най-големите организации в света съответно в кеча и смесените бойни изкуства.

Самият Джонсън е (полу)пенсиониран кечист, а кариерата му започна в WWE, тогава все още известна като WWF, през 90-те години. Именно известността му на ринга му позволи да се прехвърли към киноиндустрията и да стане един от най-скъпоплатените актьори в света.

По думите на Ариел Еманюел, изпълнителен директор на TKO, Скалата има забележителна история в "създаването на съдържание и изграждането на глобално разпознаваеми марки". Еманюел допълва, че 50-годишният актьор ще има ключова роля в "реализирането на амбициите на TKO" като компания.

Сделката е особено интересна с това, че Дуейн Джонсън получава всички права върху прякора "Скалата" (The Rock).

Същевременно WWE са сключили споразумение с него за промоционални услуги и такива, свързани с мърчъндайз. Според Sports Illustrated сделката предвижда Джонсън да получи и 30 милиона долара под формата на акции в TKO.

Скалата всъщност се появи на кеч ринг в първия ден на 2024 г., а думите му тогава накараха феновете да спекулират, че WWE готвят мач между него и братовчед му Роман Рейнс.

Рейнс е най-голямата кеч звезда в момента и около него се въртят някои от най-интересните истории в шоутата на компанията за последното десетилетие.

За мач между братовчедите се спекулира от години, но едва сега започнаха намеците за предстоящ такъв. За последен път Скалата е бил на ринга в официален мач през 2016 г.

Самият Джонсън коментира, че дядо му и баща му - също кечисти - никога не са си представяли, че ще дойде ден, в който той ще има "място на масата", визирайки ръководството на компанията.

Той определя новата си позиция в борда на директорите на TKO Group като нещо "вдъхновяващо" и се зарича да помогне за разширяването на бизнеса на WWE и UFC по света.

Variety посочват силните връзки, които Скалата има с компанията. Не само с Винс Макмеън - човека, превърнал WWE от регионална кеч компания в световна медиен гигант за милиарди долари, но и с настоящия президент на WWE Ник Кан, с когото се познават от деца.

Бившият колега и някогашен противник на Джонсън на ринга - Пол Лeвек, познат с прозвището Трите Хикса, в момента пък е на позицията главен директор по съдържанието в WWE и в голяма степен отговаря за историите, разказвани в телевизионните шоута на кеч компанията.

Новината за Скалата дойде в същия ден, в който стана ясно, че кечът също се прехвърля в стрийминг вселената на Netflix.

Най-старото шоу на WWE - RAW, известно у нас като "Първична сила" и дебютирало на екран преди 31 години, за пръв път в историята си няма да се излъчва по линеен телевизионен канал в САЩ, а се мести в стрийминг услугата.

Това ще се случи през януари 2025 г., когато Netflix ще стане новият дом за RAW в САЩ, Канада, Латинска Америка и "други държави".

Нещо повече, Netflix ще е мястото и където зрителите извън САЩ ще могат да гледат другите шоута на компанията - Smackdown и NXT, месечните "турнири" и ежегодното най-голямо събитие WrestleMania.

В момента RAW е най-гледаното шоу на американския телевизионен канал USA Network.

"Ройтерс" съобщават, че сделката за правата за излъчване, която Netflix са сключили с WWE, е на стойност 5 милиарда долара.

Срокът е 10 години, като след 5 стрийминг услугата може да се откаже. Същевременно е заложена възможност договорът да бъде удължен за още едно десетилетие. RAW и другите шоута на WWE се излъчват на живо, а не се записват предварително, което показва интересът на Netflix към повече съдържание, което да привлича зрители в определен ден и час.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените