Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун нагледно демонстрира, че е готов на всичко за пари, след като се съгласи да се снима в реклама на часовници с насинената си физиономия, след като беше пребит и обран пред офиса му в Лондон.
Екълстоун демонстрира чувство за хумор и предостави своя снимка с насинено око и подута долна устна за реклама на часовниците Hublot - един от партньорите на Формула 1.
Бърни и приятелката му бяха нападнати от обирджии през ноември, които успяха да отмъкнат от тях накити и часовници на стойност 200 000 лири, но Екълстоун на няколко пъти заявява, че сумата била преувеличена.
Рекламата с насинения Бърни ще бъде публикувана в два от най-големите вестника в световен мащаб - Financial Times и International Herald Tribune (международното издание на New York Times) по-късно тази седмица. Освен снимката на Екълстоун и един часовник, слоганът е красноречив: "Виж какво правят хората за един Hublot".
Екълстоун се върна на работа на следващия ден след инцидента и известно време ходи с тъмни очила заради силно насиненото му дясно око.