Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Бърни снима реклама с насинено око

Бърни вече има рекламен вид Снимка: Getty Images
Бърни вече има рекламен вид

Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун нагледно демонстрира, че е готов на всичко за пари, след като се съгласи да се снима в реклама на часовници с насинената си физиономия, след като беше пребит и обран пред офиса му в Лондон.

Екълстоун демонстрира чувство за хумор и предостави своя снимка с насинено око и подута долна устна за реклама на часовниците Hublot - един от партньорите на Формула 1.

Бърни и приятелката му бяха нападнати от обирджии през ноември, които успяха да отмъкнат от тях накити и часовници на стойност 200 000 лири, но Екълстоун на няколко пъти заявява, че сумата била преувеличена.

Рекламата с насинения Бърни ще бъде публикувана в два от най-големите вестника в световен мащаб - Financial Times и International Herald Tribune (международното издание на New York Times) по-късно тази седмица. Освен снимката на Екълстоун и един часовник, слоганът е красноречив: "Виж какво правят хората за един Hublot".

Екълстоун се върна на работа на следващия ден след инцидента и известно време ходи с тъмни очила заради силно насиненото му дясно око.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените