Huawei P40 - серия смартфони, създадена да провокира артистичното въображение и да събуди фотографа и твореца във всеки един потребител. Сега, вдъхновени от способностите на тези устройства, от Huawei решават да дадат възможност на своите фенове да използват безграничните възможности, които въображението ни дава.
Компанията представя новия си конкурс "Speak Imagination" и кани почитателите си да се включат в процеса на създаване на истинска реклама.
Обектът, разбира се, ще бъде самият Huawei P40 Pro, а най-добрите четири истории от България, Австрия и други европейски държави ще бъдат наградени именно с този невероятен флагман. Най-оригиналните четири истории в България пък ще получат Huawei Mini Speaker.
А защо точно реклама? Защото рекламите днес са едно истинско отделно изкуство, което предизвиква не само емоции като радост, любов, тъга и сълзи, но и е визуално преживяване, все по-близо до киното. Сами знаем как през годините много рекламни спотове се превърнаха в емблематични, а ключовите им фрази заживяха и в съвременния ни език.
Със своята ключова серия P и сега с флагмана P40 Pro, Huawei категорично вдъхновява изключителната фотография и видеография, надскачайки границите на възможностите на един смартфон. Заснемането на висококачествени снимки и филми вече не е привилегия, запазена само за определен кръг от професионалисти, притежаващи високо специализирано фотографско оборудване.
Затова сега брандът отправя предизвикателство към всички да станат част от екипа, който създава реклами за Huawei P40 Pro.
Всъщност първата част на рекламата вече е написана и заснета, но сега е ваш ред да я довършите. Ето видеото, с което започва конкурсът-предизвикателство и което е заснето с Huawei P40 Pro:
Историята започва в стар склад. Там един красив и добре облечен мъж - може би бизнесмен, може би таен агент - взима със себе си Huawei P40 Pro и Huawei FreeBuds 3 и след това... скача от прозореца...
Какво се случва след това? Това се решава от феновете, които сега могат да предложат собствен сценарий за развръзката на тази рекламна история. Най-добрите идеи ще бъдат заснети с Huawei P40 Pro. Конкурсът е разделен на четири етапа, които съответстват на основните функции за видеография на Huawei P40 Pro: етап 1 - Slow motion, етап 2 - Zoom, етап 3 - AI Best Moments, и етап 4 - Night mode (Нощна сцена).
Ето и самата механика на състезанието. Конкурсът Speak Imagination започва на 13 май с откриващо видео и предизвикателство Slow motion. Следващите етапи започват съответно на 18 май (с функцията Zoom), 20 май (AI Best Moments) и 22 май (Night mode), а конкурсът продължава до 24 май.
Финалната реклама ще бъде излъчена около 15 юни.
За да се включите в предизвикателството на играта #SpeakImagination, oставяйте вашите коментари под всеки пост с предизвикателство, публикувано на официалната ФБ страница на Huawei Bulgaria. Най-добрата идея ще бъде заснета и може да спечели новия P40 Pro.
Победителят във всеки етап в играта Speak Imagination ще получи Huawei P40 Pro, оборудван с четворна Ultra Vision Leica камера, която включва основна 50 MP Ultra Vision Lecia камера, 40 MP широкоъгълна кино камера, 12 MP телефото камера и ToF камерa за по-добри снимки в дълбочина. Това ще са четирите най-добри истории от Австрия, България, Хърватия, Чехия, Естония, Гърция, Унгария, Литва, Латвия, Сърбия, Словакия, Словения и Украйна.
Най-оригиналните 4 истории в България ще получат награда - Huawei Mini Speaker.