Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Възмутени от Jay-Z

Възмутени от Jay-Z Снимка: Getty Images

Миналата седмица започна добре за рапъра Jay-Z (направи шоу с Kanye West в Медисън Скуеър Гардън и се появи на ревюто на Victoria’s Secret), но завърши противоречиво след като бе принуден да свали от сайта Rocawer линия с дрехи, вдъхновена от борещото се срещу алчността движение Occupy Wall Street.

Джей Зи, който заедно с половинката си Бионсе Ноулс е натрупал състояние от 72 млн. долара за периода май 2010 - май 2011 г. и по информация на сп. Forbes почти половината от парите им са дошли от бизнес сделки най-вече от света на модата, бе обвинен от критици, че се опитва да се възползва от популярността на движението. Това стана след като на сайта му бяха публикувани снимки на тишърти с надписи "Occupy All Streets" и бе обявено, че са в продажба от петък.

Изданието Wall Street Journal пише, че когато от Business Insider са попитали Rocawear дали постъпленията от продажбите ще бъдат по посока на движението, Rocawear е излязло с изявление в защита на решението си да не дарява нищо на протестиращите, казвайки, че настроенията, които носят дрехите, не са пряко свързани с политическото движение.

През уикенда линията изчезна от сайта, а туитовете, които в петък информираха за продажбата на фланелките в социалната мрежа, водят до празна страница.

Засега представителят на рапъра, чиято връзка с Бионсе ги прави втората по богатство светска двойка за изминлата година според Forbes, не е отговорил на искането за коментар от WSJ.

В същото време, въпреки интересът към "производните" продукти, които движението Occupy Wall Street би могло да предложи, то ще чака за регистрация на запазена марка доста време, тъй като е подало молба чак шест седмици след зараждането си.

По думите на Самюъл Коен - адвокатът, заел се с това - движението действа "изключително в самозащита на този етап, за да бъде сигурно, че ще може да използва името си, без да се налага да се бори с други организации".

Но докато не се знае какво ще стане с движението дотогава, търговците не чакат. В еBay на Occupy Wall Street излизат над 5000 резултата, препращащи ни към море от тениски с вече добили популярност лозунги на движението като "Ние сме 99 %".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените