Изгубеният филм на Дженифър Лорънс

Напоследък около Дженифър Лорънс се шуми предимно заради изтеклите в мрежата нейни голи снимки. Но всъщност 24-годишната актриса се скъсва от работа и в последните години почти няма почивен ден.

От 2011-а насам тя е завършила цели 13 филма, като тук броим и вече заснетите следващи две части на „Игрите на глада", които ще излязат в края на тази и края на следващата година.

Благодарение на усилената си работа, тя доби статут на суперзвезда, превърна се в новото любимо лице на Америка и спечели Оскар - но един от всички тези филми с нейно участие имаше доста незавидна съдба, поне досега.

Става въпрос за „Серена", историческата драма, в която Лорънс отново си партнира с Брадли Купър - както и в „Наръчник на оптимиста", лентата, донесла й Оскар за най-добра женска роля. „Серена" обаче ще се появи по кината едва догодина, след като беше заснет преди почти три години и две години и половина си търсеше американски дистрибутор.

Източници на The Hollywood Reporter свидетелстваха, че филмът е твърде накъсан и най-вече заради монтажа логиката в историята се губи - спекулира се, че затова никой не е искал да го разпространява, преди в крайна сметка Magnolia Pictures да се захване със задачата. Сега обаче студиото се е заело да го промотира агресивно, преди да го предложи на американската публика в началото на 2015 г.

Дотогава потенциалните зрители ще са се запознали с оценката на европейските критици за филма, тъй като „Серена" ще тръгне по британските кина още през октомври и ще се завърти в още доста европейски страни до края на годината.

Предимството на ниските очаквания

Понастоящем президентът на Magnolia Pictures Иймън Боулс и режисьорката на филма Сузане Биер са заети да опровергават негативните оценки за предварително отписания филм. В него Дженифър Лорънс и Брадли Купър играят младоженците Джордж и Серена Памбертън, напуснали Бостън в края на 20-те години и насочили се към планините на Северна Каролина с планове да стартират свой бизнес с дървен материал.

Бавно и постепенно, те започват да се издигат в индустрията, а Серена доказва, че може да работи също толкова добре, колкото и мъжете. Заедно, двамата съпрузи успяват да наложат своето име и да се справят с всеки, който се опитва да попречи на амбициите им, но всичко се променя, когато Серена открива, че няма да може да роди така желаното от тях бебе. Нещата се усложняват още повече, щом тя решава да намери жената, родила дете на Джордж много преди сватбата му.

„Не знам коя версия на монтажа са гледали", коментира Боулс негативните отзиви на The Hollywood Reporter. „Сузане го доработи и подобри. Сегашната версия е най-добрата. Това е красив исторически филм, страхотно изглеждаща продукция. Всеки може да го разбере и да се асоциира с него, той е сериозна драма, величествен романс и донякъде история тип „Лейди Макбет", обяснява той.

Сузане Биер (един от най-успешните датски режисьори и носител на Оскар за най-добър чуждоезичен филм за „В един по-добър свят") държи на тезата, че „Серена" е отлаган толкова дълго просто защото всички, свързани с него, са били ужасно заети.

„Аз правех друг филм (A Seconds Chance, б.р.), Купър и Лорънс бяха страшно заети, даже само да ги ангажираме за постпродукцията се оказа твърде сложно. Тя имаше само един свободен ден за две години!"

Особената ситуация кара Боулс откровено да прегърне промоционалната стратегия на ниските очаквания. „Ако хората подходят с мисълта, че е слаб филм", казва той, „тогава ще бъдат много, много приятно изненадани".

Новините

Най-четените