Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Голям американски Ford

Обновеният Expedition ще радва феновете на марката зад Океана
Пълноразмерният SUV излиза на пазара по-късно тази година
Промените в интериора не са много, удобствата и пространството се запазват

Едва ли ще видите на много от европейските пазари новия Ford Expedition за моделната 2015 година - пълноразмерните SUV модели са твърде големи за Стария континент. А и разходът им на гориво е твърде далеч от това, което в Европа се приема за нормално.

Новият Expedition ще дебютира на предстоящото авто шоу в Тексас, а малко по-късно ще е на американския пазар. Фейслифтът е донесъл на внушителния автомобил по-агресивен дизайн на предницата, нова решетка и нови фарове. Освен това налице са и доста елементи, които се харесват на купувачите на подобни автомобили, като хромираните накрайници на ауспусите, но по-важните промени включват новия дизайн на джантите, промени в оформлението на задницата и предлаганите като екстра LED светлини за мъгла.

Както и досега Expedition ще се предлага в два варианта - късата база е с междуосие 3022 мм, а дългата EL - с база 3327 мм.

Промените в интериора не са много, но сред тях изпъква новото арматурно табло с два LCD екрана. Двигателят вече се стартира с бутон, аудио системата на Sony е с 10 говорителя, на борда е и инфотейнмънт системата с тъчскрийн MyFord.

Задвижването на новия Expedition е поверено на 3,5-литров V6 бензинов EcoBoost двигател с две турбини. Показателите на мотора все още не са потвърдени от Ford, но е почти сигурно, че те ще са близки до тези на двигателя, който задвижва новия Lincoln Navigator за моделната 2015 година. Двата автомобила делят много повече от обща техника, като се очаква мощността на мотора на Expedition да е „поне" 370 конски сили, а максималният въртящ момент - над 580 Nm. Автомобилът ще се предлага на пазара с 6-степенен автоматик SelectShif.

Бъдещите собственици на Expedition ще разчитат на повече обратна връзка при боравенето с волана на новото електрическо серво, а окачването ще работи в три режима, който ще се избират от водача: комфортен, нормален и спортен.

Ford едва ли някога ще лансира такъв модел в Европа, но купувачите в Северна Америка демонстрират, че вкусовете им не са се променили в сравнение с годините отпреди кризата. Само дето работният обем на двигателите започна да намалява, засега по-бавно от поскъпването на горивата.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените