Избирам Доган

Понеже премиерът заяви, че в неделя изборът е Доган или Борисов, избирам Доган. Измежду двамата политици. Иначе няма да гласувам.

Макар че е все едно. И да гласуваш за Борисов, пак получаваш Доган.

В политическата класа няма друг като мен, каза Борисов. В политическата класа явно няма друг като Доган - защото г-н Борисов се опитва (пак) да си изкара гласове на негов гръб. Преди това Борисов го издигна в ранг да му бъде единственият достоен съперник. Страхотна рейтингова оценка. Първият в ГЕРБ от години периодично е казвал за Първия в ДПС, че той е единственият му конкурент, най-великият политик у нас, "макар и коварен и деструктивен"...

И се получава един фалшив черно-бял филм. От едната страна добрият юнак, от друга - Сатаната.

А добрият юнак консумира с кралимарковски апетит медийната любов на вестниците на Сатаната.

В последния ден за пропаганда и агитация, Борисов ползва евтин трик - опитва се да ни настърви така както го прави доскорошният му полубрат от "Атака" Волен Сидеров. С тази разлика, че Сидеров го дава по-широкоекранно: "турци, фундаментализъм, радикален ислям..." Като няма Кочан, нека си направим нещо "турско", колко му е.

Дали лидерът на управляващата партия и премиер не може да понесе тези над 40% гласове, спечелени от Росен Плевнелиев и Маргарита Попова, че се опитва в навечерието да си припише успеха им на "негов гръб"? И да принизи личностите им, внушавайки своята уникалност и неповторима харизма...

Ако иска да докаже, че "Доган е проклятието на България" (по Костов), да беше го направил с конкретни данни за злоупотреби на министри от тройната коалиция. Но там всичко се покри. Едно разрушено барбекю и един разкрит хонорар, оказал се по-късно (у)законен, не е убедително доказателство.

Ако иска да докаже, че това е тяхна битка, май иска да си придаде тежестта на велики пълководци - като Наполеон и хергоц Уелингтън при Ватерло. Без да уточняваме кой кой е... И зад тях - хиляди бюлетинки, които разни човечета с право на глас са отърчали да пуснат в неделя в урните. Те вярват, че избират президент, че избират между Плевнелиев и Ивайло Калфин. А всъщност избирали Борисов или Доган.

Всъщност прави услуга и на Доган - и на избирателите за(д) Доган. Тях ще ги нахъса да пуснат бюлетината така както са им заръчали.

"Дал съм на Доган куче каракачанка и е символично, че съм му дал българско куче, а то му изяде пауните", заяви преди две години Борисов. Права беше Емел Етем, като казваше за едни сбирки край барбекюто, които и Цветан Цветанов добре помнел.

Аз не съм се целувал с Доган, Бойко Борисов е, каза лидерът на БСП Сергей Станишев в отговор на провокацията на Борисов. Да, но благодарение на президента Георги Първанов БСП изконсумира, заедно с другата конкубинка - НДСВ, връзката на един 4-годишен мандат, подаден на ДПС. Една такава любов може да се консумира и без целувки.

Отказвам да участвам във вариетето "балотаж", след като премиерът и лидер на управляващата партия смъкна и последната дрипа, прикриваща срамотиите на българската демокрация. При това напълно принизявайки избирателите и правото на избор.

Избирам този, който казва, че е политически брокер и всяка партия има свои кръгове. Защото е вярно. Поне го каза гласно и всички избиратели го чуха. Уважавам честността, дори и в нагъл изказ. А целунатите от него ги разпознаваме и без посочване.

#1 No name 28.10.2011 в 18:27:41

"Отказвам да участвам във вариетето "балотаж", след като премиерът и лидер на управляващата партия смъкна и последната дрипа, прикриваща срамотиите на българската демокрация. При това напълно принизявайки избирателите и правото на избор."

#2 янаки 28.10.2011 в 18:57:34

Да, но благодарение на президента Георги Първанов БСП изконсумира, заедно с другата конкубинка - НДСВ, връзката на един 4-годишен мандат, подаден на ДПС.” Може ли някой да ми обясни къде е заровен ключа от бараката? Първанов в ролята си на Президент дава първо мандат на БСП да състави правителство. След провал на усилията на БСП – дава мандат на втората за момента политическа сила – НДВС. След провал на НДСВ – дава мандат на третата сила ДПС. С мандат на ДПС се създава Тройната коалиция. Щеше ли Първанов да наруши конституцията, ако откажеше да даде мандат на ДПС, след като беше върнат от БСП и НДСВ? И, ако е постъпил съгласно конституцията, защо си казва „благодарение на президента Георги Първанов”, все едно е извършил нещо престъпно.

#3 Люба6а 28.10.2011 в 21:47:49

няма бе ,Янаки,няма!Никога нищо престъпно не е ставало в Чалгария през последните 65 години.Даже и моето досие,съвсем незначително,и то липсва...всички престъпления са замазани,Янаки.И така много им пасва на някои престъпници.Ще премълча имената им-те са за досещащите се

#6 янаки 29.10.2011 в 07:56:14

Petyy Недей да подхождаш толкова емоционално. Постави се на мястото на редакторите на сайта. Не може да се угоди на всички.

#7 trellian 29.10.2011 в 09:32:41

А редно ли е да пускате толкова очевидно агитационни заглавия в деня преди изборите. А статията е несвързана и напълно идиотска.

#10 янаки 29.10.2011 в 10:31:53

Чак пък „долнопробна надъханост”. Някои силните изрази за нищо ги нямат. Особено ако са свръх емоционални, което личи от снимката. Статията според мене е балансирана. И, пак според мене, изразява една гледна точка, която много хора споделят . Но, както написах по-долу, не може на всички да се угоди.

#13 янаки 29.10.2011 в 11:53:41

Ако се погледне на тази статия като лично мнение на автора, трябва да му се признае правото да остане верен на себе си, да напише това, което мисли. Наша работа и право е да го приемем или да го отхвърлим като неприемливо. Неприемливо за нас. Ако искаме да спорим с него, трябва конкретно да посочим, в какво сме несъгласни и какви са нашите конкретни аргументи. Заклеймяването на едно мнение, което не ангажира никой друг, а само автора, мисля че е болшевишки подход. От редакцията също така не са заявили, че написаното отразява тяхното мнение, така че няма място за обвинения и възмущения.

#14 Люба6а 29.10.2011 в 11:54:29

товарищи,друзья...не се ...хм,ами марш до урните да изберете поредната ви НАЛОЖЕНА червена свиня!И не пискайте,защото място за грухтене в Чалгария винаги е имало и ще има.Какво значение има някакво си име?на някаква си червена свиня от стадото на бкп и неговите клонинги?

#16 Doberman 29.10.2011 в 12:49:30

Айде поредното лайно изпуснато в писмен вид... за статията горе. Ти, авторке, си гласувай за к'вото си искаш. Само недей да ни учиш тука к'во и що. По същата логика и аз мога да изляза и да драсна един ферман на тема "Що заслужавате да ви пръсна червените розички", но не го правя по две причини- 1-во: не смятам, че имам правото да поучавам когото и да е и да изкавам мнението си по тоя начин и в тая форма, 2-ро: ще да фана трипер на мозъка, щото тия теми точно до това водят. И къде въобще ми тръгнахте сравнявате БСП с БКП? За разлика от сегашните проститутки в БКП е имало много, ама много стойностни хора и едното им пристрастие към някаква идеология никакъв случай не ги прави мизерници. И моето семейство е пострадало от тия изроди, но нека не изпадаме в крайности. Така самите ние се превръщаме в мандраджии, като ония неграмотници, дето на 9-ти... абе сещате се. И моля ви се, недейте го обръща на дебат кой по е по-арен - оня пудел или оня дето не може да си укроти вице-то. И двамата дори коментар не заслужават. Що се отнася до доган не забравяйте, че включая правителството на костов не е имало управление без него... освен сегашното (за преди костов не знам). Айде са си правете сметка кво и що. Тва колко години прави от 97-ма до миналите избори. ПС: Тая статия адски ме издразни, тва да седи неква си там и да ми налива в главата как съм трябвало да гласувам за еди кой си, като се опитва да ме пусне по пързалката на личния пример. Честноста я била кефела. Тезата ти е "Той да ме ебе, да ме краде, ама да си го признава". Нямам думи!

#19 No name 29.10.2011 в 16:44:17

Я, матряла се надъха! А не се замисля, че целувката на Доган с БСП си е целувката на Юда. Той ще подкрепи Калфин, ама защото е задкулисен играч на ББ. Примери бол, ама ме мързи да пиша.

#21 Svetli44 29.10.2011 в 16:54:33

Ако говорим конкретно за Плевнелиев и Калфин, то вторият има изключително много минуси. Калфин иска директно нови парламентарни избори в тези тежки времена, това означава няколко месеца без правителство и още няколко пропилени милиони. Освен това този човек не може да работи с никое друго правителство, освен БСП, т.е. ние избираме не само за настоящата ситуация, а за бъдеща такава.

#25 MacAllister 30.10.2011 в 00:58:07

Като чета какво пишат кучетата и националистите, пък и други се сещам, че май съм живял по-дълго от тях или поне повече съм обръщал внимание. Новото синьо, новото дясно някак си се превърна в дясно, което мрази БСП и все повече с умиление и дълбоко преклонение си спомня за БКП, лидерът (забележете имат си лидер) им се държи като един предишен генерален секретар, говори като него, говори как "ние" построяваме, а всъщност визира своите "капиталисти" - същите ония дето започнаха с началния капитал на БКП, минаха през БСП, заиграха се със старото синьо и днес са заместител на Партията строителка. Новите десни често са движени от жажда за мъст, за наказание на онези що забогатяха благодарение на БКП, БСП, СДС или просто забогатяха честно или не, но някак си бяха убедени да не виждат кой ГРАДИ БЪЛГАРИЯ, през кого минават проекти, фондове, за кого не важи закона и за кого не. Някак си за няколко години на подклаждана омраза тя им беше насочена от онези, които осребриха партийната си принадлежност към абревеатурата на БСП и към един шейтан на име Доган, който хем е дявол, хем гявол ... А кого наказаха новите десни, отмъстителите от името на обидения "пролетарият", кого? Наказаха Томов, наказаха Масларова (и това не е ясно, но да кажем че са), но вече ви навиват главите да приемате за свои онези, които наистина завзеха всичко - ето новина от днес за премиера подкарал китайски джип и кой гради завода? Гриша Ганчев ГРАДИ завода в Ловеч, ГРАДИ Ловеч и създава работни места в слава на Партията. Да говорим ли за десетките други или си ги знаете? Какво очаквате вашето ново дясно, което обичате, както се обича БКП да се обърне срещу тях, "когато му дойде времето"? Знам, че за вас отмъщението е важна причина за съществуване, та питам - това ли очаквате или вече мразите онези, които мрази Партията? Вижте се в какво се превърнахте. Имате ли морално право да говорите срещу БСП, след като вие стигнахте толкоз далеч, че червеното бледнее пред червенеенето на вашето ново синьо. Как се оставихте да ви промият мозъците, днес формално има частни фирми, но на практика вие, да именно вие с две ръце връчихте всичко на Партията и НЕЙНИТЕ частни фирми, на нейните хора и приехте присърце идеята, че туй е вашия отбор, туй са добрите, а всички що добрите посочат за лоши са вашите лоши и следва да бъдат мразени. Подчинихте емоциите си и чувствата си на онуй, което виказват, антибългарското за вас се превърна в антипартийното и вие дори не го забелязвате. Собствената ви анти-Доганска партия ви дава в ръцете на най-дивите циганщьори, верни кучета на партийната нужда и вие пак намирате туй за по-българолюбско от всичко други - браво, ашкулсун! А ти Bobby_gBG, как ще обясниш мълчанието, как ще обясниш очевидната дълбока нужда на това, което седи зад Плевнелиев, от подкрепата на онези що ни наричат гяури? Дали наистина ГЕРБ все още е по-малкото зло или вече е есенцията на омразата и жаждата за неограничена власт източена от всякъде и от всички и концентрирана във фалшиво име и лица? Не пропагандирам за никого, аз нямам кандидат на тоя балотаж, мога да гласувам само с невалидна бюлетина, но слушайки гласа на омаяните от пропаганда започвам да се чудя дали съм прав, дали пък дори мизерния шанс останките на БСП да са поне на думи противник на всичко това не е причина да ида... жалък избор, наистина жалък - между старите измамници и новите изедници. Истинския виновник за лиспата ми на избор сте вие, които вярвате, мразите без да мислите, залепвате си ума за имена вместо дела, вие които съдите не по фактите, а търсите фактите според предварително дадените от обработеното ви съзнание присъди. Искам да гласувам срещу вас, не срещу партии. Вие сте проблема на тая страна и не го осъзнавате - жалко, вие сте ония, които ще изтълкувате думите ми като в полза на вашия дежурен враг и точно туй е онова, което ви прави роби, вие вече нямате свободна воля, вие избирате само заради нуждата всичко да изглежда "културно" отвън, а вашите глави отдавна са подчинени на хипнозите "само те имат шанс да спечелят", "силната ръка", "социалнта справедливост" и прочие. Най-жалкото е, че когато последствията на липсата ви на собствено мнени ви настигне и осъди на мизерия, вие ще се оглеждате жадно не за спасение, а за следващия владетел на вашите предателски сърца.

#35 Doberman 30.10.2011 в 07:16:54

Шотландецо, ако под "кучета" имаш предвид мен, значи не си чел достатъчно или не си схванал смисъла на това, което съм написал. Ако се прекланях пред някого и аз сега щях да заемам една определена позиция, оцветена по някакъв начин. Аз не го правя, а точно обратното - сите ги искам вън. Компромати от днес.бг и вести мога да извадя тонове, ма некси не виждам файдата. А за да разбереш смисъла на това, което написах май ще трябва да ти го кажа по-опростено - Да ми агитираш за която и да е партия по принцип е адски тъпо и неадекватно, примери съм дал, ти също. Глей тая измет под мен к'ви ги върши. Същото ще напиша ако някой започне да реди и комунетата. И това за БКП... Ти прочете ли какво написах или просто и аз не знам кво. Мисля, че се изразих ясно и точно. Не славя БКП, а казвам, че там е имало хора, докато в БСП такива няма. И моля ти се, тоя патос дето явно ти е отнел доста време-си го заври под килта, щото тука не става дума за партии или квото и да е. Става дума за това, че има хора, които седят и се опитват да ми внушат някакви неща, които те самите не разбират. Преразказчето за прехода също можеш да си го мушнеш там, щото тоя шит го гледам всеки ден и сърбам последствията му, както и ти предполагам. Степените може да са различни, щото ти може да си го видял, докато има хора, които секи ден заради това изяждат по петдесет тояги на гол гръб. А тези, които наистина мразя са миндилчетата, които си мислят, че с едното си тъпо гласуване ще им се прави животът, а още повече мразя ония, които седят и обясняват как "вие дадохте сичко на тях". Аз ли като гласувах дадох Кремиковци на лупи? Аз ли като гласувах затворих блоковете в Козлодуй? Вие, та вие... Много умно няма що.

#37 Doberman 30.10.2011 в 08:15:44

Да, грешката е моя. Извинявам се за нея и благодаря за корекцията. Все пак това не променя факта, че тоя човек се изживява като важен фактор на нашата политическа сцена, нито огромните злоупотреби, които е извършил. Пък и чисто в проценти на реалното население неговото присъствие в парламента би трябвало да е доста по-скромно. Както и да е - статията е булшит, мразим агитацията. (Повтарям го, ако някой пак реши, че превъзнасям БКП )

#38 Doberman 30.10.2011 в 08:23:49

Последно уточнение, оказа се, че в правителството на Ф. Димитров не е имало представители на ДПС. В правителството на Любен Беров е имало трима министри от тази партия. ПС: Нека не забравяме последния вот на недоверие, където БСП, ДПС и десните (включително Костов) поискаха оставката на правителството зарад оня фискултурник. Тогава сички седнаха на една маса.

Новините

Най-четените