След 5-годишна пауза всеизвестното модно шоу на марката бельо Victoria's Secret ще се завърне на модния подиум в стария си формат.
Новината обявиха от бранда в социалните си мрежи, заявявайки, че подновяването на ревюто е съобразено с желанието на клиентите им.
"Прочетохме коментарите ви и ви разбрахме. Модното шоу на Victoria's Secret ще се завърне с някои допълнения и с всичко, което обичате: блясък, крила, мода, музика. От тук нататък ще става още по-емблематично", казват от марката бельо.
За да покажат, че ще останат верни на някогашните си традиции, компанията сподели в Instagram снимка с един от най-разпознаваемите си "ангели" - Кандис Суейнпоъл. На кадъра моделът позира с черна тениска, на която пише "Завърнахме се".
Датата на шоуто още не е обявена, но се предполага, че ревюто ще се състои в края на есента.
За последен път "ангелите" на Victoria's Secret вървяха по подиума през 2019 г., след което марката отнесе серия от удари по репутацията.
Първо, излезе разкритието, че собственикът на бранда Лес Уекснър е близък приятел с обвинения в педофилия Джефри Епстийн. Сведения показаха, че Епстийн е използвал връзките си с Уекснър и е заблуждавал жени, че ще ги уреди с прослушване за Victoria's Secret .
Бившият маркетинг директор на марката Ед Разек също не допринесе за авторитета на ревюто.
В интервю за Vogue Разек заяви, че няма да допусне транссексуални и плюс сайз модели до модния подиум. Заради политически некоректното си мнение той беше уволнен от компанията.
През 2020 г. Victoria's Secret обяви, че изцяло ще се ребрандира, включвайки по-широк набор от модели в портфолиото си.
Плюз сайз моделите Палома Елсесер и Джил Кортлев, както и транссексуалната Валентина Сампайо, бяха добавени в списъка на новите "ангели". В същото време компанията за бельо стартира и редица съпровождащи проекти в подкрепа на феминизма и позитивното отношение към тялото.
Докато Victoria's Secret се готви да се завърне на пистата в освежената си опаковка, мнозина се чудят дали усилията им ще се отплатят.
Последният документален филм на брада, в който се включиха някои от най-разпознаваемите имена в модата, бе посрещнат с убийствено нисък интерес.
А ревютата на Victoria's Secret от последното десетилетие отбелязват тенденциозен спад в рейтингите.
Така че е любопитно дали марката ще се върне за нов живот, или опитите да възкреси славното си минало ще са напразни.