Мария Шарапова продължи 11-годишното си партньорство с Nike за още 8 години. Руската тенисистка подписа нов рекламен договор със спортния гигант на стойност 70 млн. долара.
Шарапова спечели "Уимбълдън" през 2004 г. на 17-годишна възраст и от тогава е една от най-добре платените спортистки в света.
Рускинята печели почти 22 милиона долара на година от наградни фондове и спонсорски договори с компании като Tiffany, Sony Ericsson Mobile Communications и Canon.
"Мария е много щастлива, че продължава партньорството си с Nike, което започна още когато беше на 11 години", заяви агентът на Шарапова - Макс Айзенбъд, след като сделката стана факт.
Според условията на договора, Мария Шарапова ще получава процент от продажбите на специална модна линия на NIke, която ще носи нейното име.