Историята на Sports Illustrated с тениса е дълга и започва преди повече от 20 години, когато в края на 90-те години на страниците му се появи легендата Щефи Граф.
След това там щяхме да гледаме още представителки на женския тенис: Серина и Винъс Уилямс, Мария Шарапова, Каролине Вознацки, Мария Кириленко, на няколко пъти Южени Бушар и др.
Но с мъжете не беше така. Заедно с всички жени, Рафаел Надал е единственият представител на мъжкия тенис, снимал за SI. И бе част от една от най-странните фотосесии, озаглавена „Бар Рафаели и приятели“.
В SI явно са искали да покажат и малко мъжка плът, избирайки за това Надал, Майкъл Фелпс и Крис Пол за изданието през 2012-а. Но им се е сторило, че това няма да е достатъчно пленяващо за публиката, и са решили да добавят към тях Бар Рафаели.
На корицата в онази година не е нито един от четиримата, а 19-годишният тогава модел Кейт Ъптън, която впоследствие ще бъде издигната в сексуален култ не само от SI, но и от цялата световна публика.
26-годишната Рафаели, момиче от корицата отпреди две години, лети до всеки от тримата спортисти, за да заснеме отделните фотосесии, тъй като и тримата заявяват, че графикът им е претоварен.
Тогава Надал е 10-кратен шампион на турнири от Големия шлем, Крис Пол е деветкратен участник в Мача на звездите в НБА, а Фелпс е с „едва“ 14 златни медала от олимпийски, които в края на кариерата му ще наброяват 23 и ще го направят най-успешния олимпиец на всички времена.
Нито едно от момчетата не е отпуснат пред камерата. Всеки от тях се чувства много по-удобно на корта, във водата или на паркета, отколкото пред обектива. А общият им опит в подобни фотосесии е десетократно по-малък от този на Рафаели, която лети по 12 часа в посока за един снимачен ден.
Впоследствие, Maxim ще обяви израелския модел за „най-секси жената на планетата“, а Надал, Пол и Фелпс и до днес могат да се похвалят с фотосесия с нея.
Sports Illustrated и до днес продължава практиката си да показва известни спортисти, а тазгодишното Swimsuit издание ще включва фотосесии с Пейдж Ванзант и Линдзи Вон, за което нямаме търпение.
Дотогава може да си припомните как изглеждаше списанието през 2012-а в галерията.