Webcafe.bg честити новата 2011-а на всички свои читатели! Пожелаваме здраве и късмет и верни на принципа, че читателите един ден стават и наши автори, даваме думата на един от тях.
Традиция е, още отпреди да измислят телевизорите, българинът да посреща Новата година на маса, гледайки телевизия, освен ако не пътува за "Пирогов" с откъснати от пиратка пръсти. Ако следваме последните тенденции, ето какво може да очакваме в програмата до десетина години:
"Годишни награди за мъж, силикон и бизнес-ангел на годината", обединени в едно.
Всъщност наградените не печелят нищо - събитието е повод мъжът бизнес-ангел да се похвали с инвестицията си и да трампи силикон с други инвеститори. Предаването е полезно със своя филантропичен характер, като предоставя на простолюдието досег с хайлайфа.
Има и специална награда от журито (собственик на верига свинеферми и ресторанти за вегетарианци, Мистър Перука и Мисис Ботокс, почасов хотелиер и кредитен милионер, участващ в церемонията чрез телемост или Skype, за по-евтино) за хюманрайтър на годината.
Хюманрайтърът е фешън евфемизъм за виртуални драскачи, сътрудници на Държавна сигурност, които въпреки доносите са се запазили хора (има данни, че след консумация на хипермаркет продукти в промоция, някои агенти си сменили животинския вид неволно).
По традиция, награденият бива ритуално замерван с кетъринг, докато раздава столевки на просещите в новогодишната нощ деца. (Столевката е най-малката банкнота, поради липсата на обезпеченост със злато (БНБ е отдавна приватизирана) и се равнява на 0.2 стотинки от времето на социализма, но пък самият акт е с морално-етичен характер.
Банкнотите са покрити с патриотични лозунги и съдържат традиционни фолклорни гайтани, вместо метални нишки. По-заможните могат да си закупят банкнота-картичка с актуални хитове и чудотворна икона на задната страна. Монети в обращение няма, продават се само на нумизмати, като новите серии са излети от мощи.
Приз може да получи и блогър, който е видян на живо от поне един друг човек.
"Никой не вярва в твоята слива" - аграрно-еротично съзтезание с образователен характер. Подходящо за всички възрасти. Водещи Пъччев, Храчков и няколко скочубри, които лифтинг не ги лови.
Обикновено върви всеки делничен ден, като в прайм тайма залага на еротиката, а на всеки кръгъл час дава награди на хора от екипа. След полунощ се говори и за земеделие.
Притежава добре развита мрежа за екобиопродукция със собствена марка, както и мърчандайзинг - диетични чипсове с логото на предаването, както и само лого на предаването, но в комплект с безплатен ваучер за традиционни спа процедури - публична баня в неделя и клизма.
Уикендите мутира в следобедно предаване за лайфстайл земеделие.
В празничното издание участват политици, които ще си припомнят времената, когато още са стартирали кариерата си в най-печелившия бизнес (политиката, ако не може да се сетите). По-народните от тях може да си вземат и душ в ефира.
"Ануален обзор" - равносметката за случилото се в политическия, социалния и културния живот през годината с участието на Председателката на Съюза на футболните съпруги, Детските радиочалгахорс и Доайена на травеститите.
С оптимистични репортажи за пенсионери със спряно парно или живеещи на улицата, които все пак се справят някак. Има и пряко включване от няколко столични заведения, където съпрузите на съпругите, в духа на спиртсменството, си извоюват призовете за най-отличил се - Най-дълго неиграл футболист, Най-много изпил (сумарно през годината или по време на тренировка), Най-бърз автомобилен съзтезател (задължително е да не си автомобилен съзтезател, а желателно да нямаш книжка и да си с над 2 промила), Най-голям побойник. Накрая Доайенът на травестите пее "Тиха нощ, свята нощ", а радиохористите мятат модерен гьобек.
Не може да се мине и без високопатриотична програма, която да надъхва за словото на Президента, Премиера и Омбудсмана. Разкаяли се иманяри пускат в частните си музеи на половин цена, докато пеят просълзени химна.
Чужденци, за предпочитане светлокожи и светлооки, отдават дан на Българщината от някоя механа. Може и японци, но ако са изрусени. Всичко това прекъсвано само от реклами на Родни, Български и Народни продукти, по традиционни рецепти от средата и края на XX век.
Пускат се и цитати от видни Възрожденци, но понеже текстовете им са обект на авторско право, се декодират само чрез изпращане на sms. С sms-и се събират и средства за закупуването на силиконов макет на фолкпевица за мироопазващите ни контингенти, в държави, които младите не са и чували, но една част от тях желае да иде да ги омиро-опази. Паралелно върви и MMS кампания, в която млади момичета директно изпращат свои снимки и видео на миротворците, за да им вдигат и без това високия морал.
Кулминацията е, когато се прекъсва новогодишната програма с новината, че от морето е изплувала частица от Светия кръст, всички вдигат наздравица, а финансовият министър обещава да вземем кредит от Световната банка, за да го популяризираме по света като Българския кръст.
Президентът, Премиерът и Омбудсманът излизат преоблечени като Тримата влъхви, но с калпаци, дръпват по едно (слово или питие - според манията си) и пеят "Ода на радостта" на български, под звуците на националния химн, който тече на огромни видеостени на няколко европейски езика.
Под тях, народонаселението танцува както може, и пие, к'вото си носи, а свежи репортери взимат live интервюта в "Пирогов" от онези с откъснатите пръсти и ги карат да помахат с ръка (или с две, ако имат) на драгия зрител.
През Новата година ще следват повторения, прожекции в молове и по стадиони, за да си припомним емоцията от празничната нощ, DVD-та, за да си кътаме спомени, вместо някакви си пари, било то и патриотични, и рингтонове, за да ни преследва радостният дух навсякъде.
И така до другия път. Наздраве за бъдещето, което вече ни се случва! Амин и аман.