Белгийският френскоезичен вестник La Derniere Heure пусна първия в Европа 3D вестник. Единственото по рода си специално издание се продава заедно с картонени очила за триизмерна визия - и в него всички снимки и реклами са с ефект на пространственост, докато текстът е запазен в традиционния вид.
В Франция инициативата бе определена като "смело решение", но според изпробвали 3D изданието, резултатът като цяло бил "далеч от съвършенството". Преди всичко, читателите се нуждаели от няколко допълнителни минути, за да привикнат към триизмерните изображения, а с цел понижаване цената на изданието качеството на еднократните стереоскопични очила било доста ниско.
Според френското издание на PC World, читателите също така се е налагало да се запознават със съдържанието на вестника, държейки го на точно определено разстояние (50 см) от очите, на добре осветено място. Част от изображенията, особено тези в рекламите, са имали добър 3D релефен ефект, но повечето стандартни снимки са били размити и затрудняващи фокусирането на погледа.
Редакторът на La Derniere Heure Юбер Льоклерк разказва, че подготовката на специалното издание е отнела около два месеца. 3D версията също така е пусната в по-висок от стандартния тираж - 115 000 копия. "Слушаме редовно за 3D кино, 3D телевизия и триизмерни компютърни игри, така че приехме предизвикателството да направим и триизмерен вестник," обобщава Льоклерк.
От редакцията на вестника обаче заявиха, че нямат намерението да продължават с издаването на 3D версията, тъй като разходите по производството й са твърде големи.