Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Срещи на сляпо с новия Tiguan

Първо отиди тук, и после тук и тук... Снимка: Васил Германов
Първо отиди тук, и после тук и тук...

Първо отиди тук, и после тук и тук ...

Новият VW Tiguan пристигна в България. Освен че чупи елегантни стойки по софийските павета, Tiguan-ът покани една интересна група хора от медиите да участват в срещи на сляпо.

Следващият път, когато някой познат пусне хаштага #TiguanBlindDates знайте, че е много вероятно да са го пратили за ягоди, сирене от френски овце или ... за зелен хайвер.

Видеото към предизвикателството, наречено Blind Dates - The All Connected Challenge е снимано от Васил Германов от Under The Line, а в главната роля е актьорът Бойко Кръстанов, попаднал в ръцете - или по-точно в таблета, на едни девойки, които през системата Volkswagen Car-Net пращат Tiguan-а на актьора на специална мисия.

Volkswagen Car-Net прави възможно да зададете маршрут на SUV-a отвън или дори да изпратите дестинация в движение на шофьора.

Но не сте познали, няма да ви кажем каква беше мисията на Кръстанов. Изгледайте видеото и разбере сами.

И защо е всичко това ли?

Защото новият Tiguan не само, че е по-голям отпреди, но вече е и по-умен - интуитивен е, също като като телефона ви, постоянно е свързан с него, с вас и със всички други екрани, които ползвате.

Върви на асфалт, на чакъл, на iOS и на Android.

И така, най-свързаният автомобил предизвика всички медии да се свържат и те в един проект чрез Car-Net-а на Tiguan.

След Under The Line, щафетата поема екипът на Webcafe - Сибина Григорова и Асен Григоров, които потеглят съвсем на сляпо, за да търсят една ферма до Белене със специална порода френски овце.

Коя медия ще предизвикат те, четете много скоро в Webcafe.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените