Първо отиди тук, и после тук и тук ...
Новият VW Tiguan пристигна в България. Освен че чупи елегантни стойки по софийските павета, Tiguan-ът покани една интересна група хора от медиите да участват в срещи на сляпо.
Следващият път, когато някой познат пусне хаштага #TiguanBlindDates знайте, че е много вероятно да са го пратили за ягоди, сирене от френски овце или ... за зелен хайвер.
Видеото към предизвикателството, наречено Blind Dates - The All Connected Challenge е снимано от Васил Германов от Under The Line, а в главната роля е актьорът Бойко Кръстанов, попаднал в ръцете - или по-точно в таблета, на едни девойки, които през системата Volkswagen Car-Net пращат Tiguan-а на актьора на специална мисия.
Volkswagen Car-Net прави възможно да зададете маршрут на SUV-a отвън или дори да изпратите дестинация в движение на шофьора.
Но не сте познали, няма да ви кажем каква беше мисията на Кръстанов. Изгледайте видеото и разбере сами.
И защо е всичко това ли?
Защото новият Tiguan не само, че е по-голям отпреди, но вече е и по-умен - интуитивен е, също като като телефона ви, постоянно е свързан с него, с вас и със всички други екрани, които ползвате.
Върви на асфалт, на чакъл, на iOS и на Android.
И така, най-свързаният автомобил предизвика всички медии да се свържат и те в един проект чрез Car-Net-а на Tiguan.
След Under The Line, щафетата поема екипът на Webcafe - Сибина Григорова и Асен Григоров, които потеглят съвсем на сляпо, за да търсят една ферма до Белене със специална порода френски овце.
Коя медия ще предизвикат те, четете много скоро в Webcafe.