Новата версия на „Ангелите на Чарли“ катастрофира брутално в класациите по приходи, а режисьорката на филма Елизабет Банкс бързо намери виновниците за провала - мъжете. Разбира се, че са мъжете.
Според атрактивната актриса, която реши да мине зад камерата и да направи модерен и „подчертано феминистки“ вариант на телевизионната поредица, която вдъхнови и двата игрални филма от началото на новия век, разочароващите финансови резултати на „Ангелите на Чарли“ са „форма на сексизъм“.
Според нея мъжете просто не искат да гледат екшън филми с жени.
Ох, толкова много въпроси се пораждат в главата на всеки рационален наблюдател на кино пейзажа, който разполага с елементарни логически ресурси. Например, защо женската аудитория не се отзова и не превърна „Ангелите на Чарли“ на Елизабет Банкс в блокбастър.
Съгласяваме се с Банкс за момент и приемаме, че мъжете не стават за нищо особено за това да дадат парите си за феминистки екшън. Но дамите са половината население на планетата и определено биха могли да спасят „Ангелите на Чарли“ от унижението на провала.
Е, не го направиха. Филмът тръгна с исторически жалкия премиерен уикенд от малко над осем милиона долара на територията на Северна Америка. За две седмици глобално разпространение произведението е направило малко над 40 милиона долара, което е историческо зрителско унижение и отрежда на филма място сред най-епичните провали на годината.
Явно лошият сценарий, слабата актьорска игра, политическата пропаганда и мек казано посредствената режисура не са истинската причина за мизерните постъпления на филма.
Мъжете явно отказват да гледат екшъни с жени. Според Елизабет Банкс. Да видим сега дали това е вярно.
Бързият отговор е - не. Разбира си, че не. Ако филмът е направен качествено няма никакво значение дали задниците на лошите са ритани от жени или стероидни алфа-мъжкари.
Мъжете като цяло обожават добре направени жанрови зрелища с епични мацки, които нямат проблем с картечниците, гранатите и насилието като цяло. В галерията ви предлагаме само пет от многобройните примери за екшън класики с жени, които са превърнати в шедьоври на жанра най-вече от отдадената мъжка аудитория.