За този круиз пътниците не можеха просто да си вземат отпуска.
Някои продаваха принадлежностите си, други напускаха работа, за да се включат в приключението на живота си - девет месеца на луксозен круизен кораб, обиколка и през седемте континента и потенциал за незабавна онлайн слава.
Корабът потегли от Маями в средата на декември 2023 г. и на 14 септември тази година пътешествието му официално приключи. А още от началото то звучеше по-скоро като сценарий на риалити шоу, отколкото като обикновена обиколка на света.
650 непознати на борда на круизен кораб за 276 дена - рецептата не възпроизведе желаните драматичен ефект и вайръл съдържание.
Много често напрежението се оказва по-скоро в постовете из социалните мрежи, отколкото в действителност на самия кораб.
Една от причините, както споделя в TikTok влогърът Джо Мартучи, е, че средната възраст на пасажерите се оказва доста висока - по негова оценка между 60 и 70 години.
По-младите пък се опитват да търсят сензации, но по-скоро не успяват. Мартучи дава пример с инфлуенсърка, която в свой пост разказва как е видяла да изнасят труп на жена от една от каютите.
Той уточнява, че действително една жена е починала по време на круиза, само че всичко останало в поста на инфлуенсърката е пълна измислица.
Друга пътничка на име Одри Кени споделя, че след определен момент е започнала да чувства пътуването и посещението на забележителности като работа.
За Yahoo! тя разказва, че докато са обикаляли в Европа, пътниците са слизали на сушата точно в 8:00 сутринта и са се връщали в 17:00 часа. В някакъв момент Кели е толкова изморена, че умишлено не слиза от кораба, а посещава СПА центровете му и другите забавления.
Все пак на борда на круиза с билети от 60 до 118 хил. долара е имало достатъчно опции за забавление, храна и глезотии.
Мартучи признава, че е прекалил с яденето на омари и е изял поне 20 огромни омара по време на целия круиз. Марковото вино и авторските коктейли също се леят непрекъснато, макар че ако барманите забелязват, че някой е прекалил с алкохола, започват да му наливат само вода.
Стига се обаче до конфузна ситуация, при която пияна пасажерка записва клип, изпълнен с обиди на расова основа, и го пуска в TikTok. Във видеото ясно се чува името на компанията, организирала пътуването, и името на круизния кораб.
За щастие на организаторите социалната мрежа реагира светкавично и сваля поста невероятно бързо.
А за пътниците, настроени за по-тихи удоволствия, на борда се предлагат и куп други възможности, освен пиенето - фитнес, уроци по танци, пилатес и състезания като носене на яйце с лъжица на най-дълго разстояние.
В разговор за "Си Ен Ен" друга пътничка отбелязва, че само с един круиз е успяла да види европейски забележителности, Тадж Махал, египетските пирамиди и още.
И тя, както и повечето пътници обаче, са категорични, че няма да повторят круиза в този му формат.
"Девет месеца на борда са прекалено дълго време", не крие Мартучи. Влогърът признава, че колкото и луксозен да е корабът, той си има и някои минуси - в каютите най-отпред се усеща всяко по-силно вълнение и на хората често им става лошо.
Освен това някои пасажери се изкушили да накупят твърде много магнити за хладилник, които се оказали залепнали по металните стени на каютите.
"Бих си го причинил за още четири месеца. Но девет? Не!", категоричен е още Мартучи.
Тези думи не спират Royal Caribbean - компанията зад деветмесечния круиз - да подготвят нови 9 месеца пътешествие за желаещите.