Без секси дрехи в офиса

Мъжете искат късите панталонки, миниполите и силно изрязаните топове да са забранени в офисите, защото прекалено много ги разсейват, разкрива ново проучване.

Според резултатите от изследването, поне една трета от мъжете искат да има ограничения за носене на облекло, прекалено разкриващо тялото в офиса, като свръхкъсите панталонки са сред първите дрехи, които да бъдат забранени.

Облеклото, което се смята за непрофесионално, е твърде късото или провокационно

Късите панталонки са назовани от близо една трета от участниците в проучването като "крайно неприемливи", а допълнителни 30% добавят, че би трябвало да има забрана и за всякакъв тип дрехи с леопардови принтове.

Прозрачните, или "прозиращи" топове се приемат за прекалени в офиса от 27% от мъжете, една четвърт от респондентите критикуват миниполите, а 22 на сто възразяват срещу облеклото със силно изрязано деколте.

Междувременно цели 67 процента от жените на свой ред твърдят, че колежките им не би трябвало да могат да носят къси шорти, а над половината от респондентките са убедени, че миниполите са демонстрация на непрофесионализъм.

Изследването на предпочитанията за облекло в офиса е дело на британската фондация BHF, планирала кампания на име Rock Up In Red, насърчаваща хората да носят червено облекло в офиса на 1 февруари.

Сред страничните наблюдения от същото изследване е и фактът, че близо една трета от жените са заявили, че носенето на червени дрехи ги кара да се чувстват по-уверени. 29 процента от дамите пък са казали, че им се иска да имат смелостта да носят по-често този цвят.

Деколтетата изглежда вече не са така любими на мъжете в офисите


Изследването оборва общоприетите митове за мъжете, обичащи да се радват на щедри пазви на колежки, като установява, че вместо да се радват на бедрата и бюста на колежките си от женски пол, много от мъжете смятат разголването им за отблъскващо.

Сред другото облекло, което се радва на масово неодобрение, са тениските с "забавни надписи" (обявени за неподходящи от 32% от участниците в изследването) и мъжките "твърде оригинални" вратовръзки (26 процента).

Обект на колективна омраза са и ботушите UGG, които според цели 26% от респондентите трябва да са абсолютно табу в офиса, а 23% смятат, че легинсите са неподходящи за работна среда.

Надали е изненада убеждението на жените, че носенето на различни цветове има отражение върху начина, по който се чувстват хората

Една на всеки десет жени (13%) разкрива, че в стремежа си да впечатли колегите в службата се е присягала към най-ефектния си червен тоалет. 48% назовават червената рокля като най-секси дрехата, която биха облекли. Една четвърт от участниците в изследването (26 процента) твърдят, че яркочервеното червило осезаемо повишава самочувствието им.

Гейл Брюър, лектор в психологическия факултет на Университета на Централен Ланкашир, коментира: "Дрехите и цветовете, които носим, имат реално отражение върху начина, по който се чувстваме и имиджа, който си изграждаме. Червеният цвят например се свързва с увереност и власт. Така че не е изненадващо, че дамите обличат най-добрите си червени рокли и костюми, за да бъдат забелязани в офиса."

Певицата Моли Кинг от The Saturdays е лицето на настоящата кампания Rock Up In Red на британската фондация. 25-годишната изпълнителка подкрепя изцяло каузата: "Без значение дали става дума за червен лак за нокти, червено червило или дори червени чорапи - това е нещо лесно, което може да направи всеки, а то освен другото ще ви накара и да се чувствате по-добре. Каквото и да е, но да има нещо червено!"

Поли Шът от BHF допълва: "Червеното облекло е гарантирано ефективно през 2013. Ако искате, заложете на малко червено червило, или облечете така желаната къса червена рокля, но участието в Rock Up In Red е отлично оправдание да се облечете така, че да впечатлите колегите си.

Стига, разбира се, да не залагате на дрехите, които всички смятат за неподходящи. Пък и това е рядка възможност да облечете нещо в цвят, който толкова рядко се среща в офисите."

#1 choveka_s_mnenieto 20.01.2013 в 10:56:48

"би трябвало да има забрана и за всякакъв тип дрехи с леопардови принтове." Това трябва да важи не само в офиса. Леопардовите десени бяха хит сред чалгаджийките преди 20 години и се надявам да не се връщат на мода никога повече. Всеки мъж обича да гледа хубави жени във хубави дрехи, но признавам, че ако една привлекателна колежка в предизвикателни дрехи по-скоро би пречила на работният процес. И без това мъжете се борим с мислите за секс по цял ден, не е нужно да бъдем допълнително изкушавани и тормозени.

Новините

Най-четените