Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

17 хил. км и 235 дни на колело, за да гледаш Ливърпул, но да останеш без билет

След като от клуба разбрали историята на Юнгжи, му осигурили пропуск за предстоящия през уикенда двубой с Тотнъм, както и безплатен тур на "Анфийлд".

Какво бихте направили за любимия отбор? Ясно е, че лудостта и футболът често пътуват в една лодка, но се оказва, че колоезденето също не му е чуждо.

Това демонстрира сърцатият южнокореец Юнгжи Лий, който в продължение на 235 дни въртя педалите от родината си до Англия, за да се добере до "Анфийлд роуд" - храма на Ливърпул.

Естествено, че в началото на пътешествието, продължило над 17 хил. км, Лий е нямал ни най-малка представа кога ще пристигне в града на Бийтълс, но с наближаването на заветната цел намерението му било да стигне навреме за дербито с Челси във вторник.

И кореецът успял да пристъпи в Ливърпул часове преди мача, но както може и да се предположи, останал извън стадиона поради липсата на билет.

Трябвало да се задоволи с халба бира в ръка и голям телевизор в местен пъб.

Подвигът му обаче все пак ще се облече в положителен резултат.

След като от клуба разбрали историята на Юнгжи, му осигурили пропуск за предстоящия през уикенда двубой с Тотнъм, както и безплатен тур на "Анфийлд".

Ентусиастът преминал през Китай, Русия и редица европейски страни, за да се добере до Ливърпул, като увековечил пътешествието си със снимки от различни точки на планетата и табелки с изминатата до момента дистанция.

"Похарчих около 5000 долара и беше наистина вълнуващо, но сега се чувствам малко нервен, след като вече не въртя педалите. Голям фен съм на Ливърпул и на мениджъра Клоп, който е пич от класа", заяви Лий.

И има ли поне един човек на света, който да не вярва, че Юнгжи обича "червените"? На това се казва футболна любов!

Вижте в галерията снимки от пътешествието на фена.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените