Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Марк Уебър най-бърз в Корея

Марк Уебър оглави класирането в петъчните тренировки в Корея Снимка: Getty Images
Марк Уебър оглави класирането в петъчните тренировки в Корея

Лидерът в световния шампионат във Формула 1 Марк Уебър беше най-бърз в петъчните свободни тренировки за Гран при на Корея, 17-и кръг от надпреварата този сезон. Той се оказа единственият пилот днес, който успя да слезе под 98 секунди за обиколка на новата писта в Йеонгам.

Пилоти на четири различни отбора намериха място в Топ 4 в края на втората петъчна сесия - втори завърши Фернандо Алонсо с Ferrari, трети - Люис Хамилтън с McLaren, следван от Роберт Кубица с Renault.

Втората тренировка беше прекъсната заради катастрофата на Сакон Ямамото, който изгуби контрол над своя HRT в завой №16 и се заби в предпазната ограда. Японецът не успя да се върне на трасето и колегите му трябваше да чакат докато маршалите избутат колата му от опасната зона.

В началото на сесията темпото задаваше Хамилтън, но след всяка бърза обиколка на Люис, Уебър успяваше да излезе пред световния шампион за 2008. Алонсо оглави класирането в средата на тренировката, но 15 минути преди края й Уебър се върна на върха на класирането.

Съотборникът на Марк - Себастиан Фетел нито веднъж не успя да се доближи до темпото на Уебър, въпреки че кара с по-меките гуми, докато австралиецът беше на пистата с по-твърдите смески на Bridgestone.

Фетел остана 7-и, а пред него завърши вторият пилот на Ferrari Фелипе Маса, който се оплака по радиото, че колата му е "невъзможна за каране" в последния сектор на пистата.

Новият хлъзгав асфалт в Корея изненада пилотите и много от тях се завъртяха, като в това число включваме и Уебър, който направи пирует на завой №12 преди за запише най-доброто си време.

В първата свободна тренировка най-бърз беше Хамилтън, който излезе на пистата в последните минути на сесията, тъй като механиците в бокса на McLaren трябваше да сменят задното крило на колата му.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените