Ла Фурия избра винтидж дизайн и триъгълници

Adidas и националният отбор на Испания представиха новите екипи за Евро 2016. Това се случи на грандиозно събитие, към което се присъединиха всички футболисти от тима.

Винтидж дизайнът и традиционният за Испания червен цвят връщат отбора към корените му.

За да отбележат значимостта на градския и уличния футбол, които са все по-голям тренд сред младите, аdidas приложи авангарден подход при представянето на екипа. Събитието беше организирано по иновативен начин със състезание със светлини и мапинг върху телата на футболистите.

"Искате ли екшън? Добре. Точно това искаме да чуем от вас. Покажете ни как играете. Ние обичаме предизвикателствата и защитаваме това, което е наше. Желанието да станем шампиони тече във вените ни. Искаме да вкусим победата. Имаме уменията, таланта... Също така притежаваме и Купата. Хайде. Очакваме ви. Готови сме. Никой не го иска повече от нас. Искате ли я? #BeTheDifference".

С това послание adidas представи фланелката на настоящия европейски шампион.

Новият екип има класически дизайн, връщайки се към сините шорти и тъмните чорапи. Триъгълникът е ключов мотив, тъй като се асоциира с играта на испанците през последните години.

За първи път трите ленти на adidas не са на ръкавите, а на горната част на фланелката отстрани и в ярко жълт цвят.

Испания ще дебютира с новата екипировка на 13 ноември в Аликанте срещу националния отбор на Англия.

Новините

Най-четените