Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сутрешен newscast: Огнехвъргачките на Илон Мъск срещу зомби апокалипсис

Сутрешен newscast: Огнехвъргачките на Илон Мъск срещу зомби апокалипсис

Предприемачът Илон Мъск има невероятния талант успешно да продава дори най-налудничавата си идея на ордите своите почитатели. Последната? Преносими огнехвъргачки.

Те са дело на компанията на Мъск The Boring Company и бяха в ограничена продажба по-рано тази година на цена от 500 долара. През февруари предприемачът съобщи, че огнехвъргачките са се продали за едва четири дни.

Устройствата, наречени в типичен Мъск-стил "Not A Flamethrower" (Не е огнехвъргачка), са започнали да пристигат при купувачите миналата събота. Часове по-късно те са се появили в eBay на цени с пъти по-високи от оригиналната - от 3000 до 20 000 долара. Само инструкциите за ползване се продават на цена от 250 долара.

По думите на Мъск огнехвъргачките ще са полезни за подготовката на барбекю и в случай, че се стигне до зомби апокалипсис.

Някои обаче не споделят чувството за хумор на директора на Tesla и Space X, най-вече заради опасността от устройствата, както и големите проблеми на Лос Анджелис с горските пожари.

И докато хора се опитват да спечелят пари от манията по Илон Мъск, един от най-добрите тенисисти в света ще спечели милиони от смяната на екипа си.

Швейцарецът Роджър Федерер може би вече е сложил край на дългогодишното си партньорство със спортния гигант Nike.

Има информации, че Федерер е подписал 10-годишен договор за сътрудничество с японския производител на спортни облекла Uniqlo. Предполагаемата сума на договора е 30 милиона долара на година за срок от 10 години, което означава, че ще е след края на спортната му кариера. Федерер ще  сложи новия екип на предстоящия "Уимбълдън".

Първият договор на тенисиста с Nike е от 1994-а, като последното им споразумение за спонсорство изтече на 1 март. Американската компания притежава и популярното "RF" лого, така че вероятно ще се наложи то да бъде обновено.

Що се отнася до Uniqlo, това е компанията, която до миналата година спонсорираше друг популярен тенисист - Новак Джокович, преди той да подпише с Lacoste. Uniqlo в момента спонсорират японеца Кей Нишикори.

Започнахме с оръжия и завършваме с такива..

Google обеща, че няма да използва изкуствен интелект в оръжия. До това се стигна след вътрешни протести срещу партньорството на компанията с армията на САЩ.

Решението да се предоставят на армията системи за машинно обучение за анализ на кадри, заснети от дронове, доведе до напускането на служители на компанията.

От Google са казали на служителите си, че няма да подновят договора си с американското Министерство на отбраната след края му следващата година, съобщава BBC. Също така се посочва, че няма да бъде използван ИИ за технологии, които нараняват хора.

Това, че гигант като Google се въздържа от подобни разработки е новина, която ще помогне на мнозина да си отдъхнат. Включително и самият Мъск, който вижда огромна заплаха в ИИ.

Но не и в личните огнехвъргачки, изглежда.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените