Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как се рекламира Швейцария: Мадс Микелсен прегръща дърво, а Роджър Федерер потъва в листа

Тенисистът отдавна снима разчупени клипове за туристическия борд на страната Снимка: YouTube/MySwitzerland
Тенисистът отдавна снима разчупени клипове за туристическия борд на страната

От десетилетия тенис божеството Роджър Федерер е реклама на Швейцария. От няколко години обаче той е и официално лице на туристическия бранд на страната си и си партнира със швейцарския туристически борд Switzerland Tourism.

Акцентът на сътрудничеството e с помощта и лицето на Роджър да се промотира природата на страната.

И ако смятате, че точно прочутата природа на Швейцария и алпийската ѝ красота нямат нужда от особена реклама, трябва да видите разчупените и доста атрактивни клипове, които туристическият борд и Федерер правят с помощта на различни знаменитости.

Последният клип е посветен на есента в Швейцария - по-пренебрегван сезон на фона на лятото и зимата.

"Звезда" на видеото е актьорът Мадс Микелсен. В клипа той е нает да снима реклама на алпийската страна, но за да се настрои и усети швейцарската есен, преди снимките се оттегля сред природата, а екипът трябва да го чака дълго и търпеливо.

Омаян от швейцарските красоти, датчанинът се потапя изцяло в тях, яде мъх (с искра от Ханибъл Лектър в очите), прави снежни агнели, но с опадали есенни листа, прегръща дърво, пие дъжд, гушка се с крава и се люлее от върха на дърво. Или както иска да покаже рекламата - губи се напълно в природата.

Накрая се връща делово за снимките, но тогава се оказва, че Федерер се е "загубил" и също прави ангели с есенни листа.

Клипът е добро намигване към обичайните, по-полирани туристически реклами, а Микелсен е изключителен. Федерер, който е снимал десетки реклами по време на спортната си кариера и след това, също разгръща таланта си пред камера, а по-разчупените снимки използват доста удачно спокойното, аристократично и дружелюбно излъчване на тенис легендата.

Рождър е натрупал доста опит с филмчетата за Switzerland Tourism и по-нетрадиционния им, свежарски подход към рекламата.

Той е снимал за туристическия борд реклами и с Робърт де Ниро, Ан Хатауей и Тревър Ноа.

Особено забавна е тази с комика Ноа, в която двамата отново трябва да снимат реклама на друг символ на Швейцария - влаковете. Те обаче объркват влака, а рекламата е пълна и с препратки към швейцарската точност и пунктуалност, великолепни гледки и доста приятен хумор.

Забавните реклами и Роджър логично отвеждат към сайта на туристическия борд, който - по швейцарски, е изключително добре организиран и предоставя всевъзможна информация за евентуално пътуване в страната - за всеки сезон, по видове активности, варианти за настаняване, разписания на влакове и какво ли още не.

Така Роджър е само "примамката", но това, което наистина те кара да се замислиш за пътуване, са безкрайните възможности за опознаване на страната.



 

Най-четените