Сутрешен newscast: Готови ли сте за втори сезон на Russian Doll?

Вече е официално: сериалът Russian Doll ще се завърне с втори сезон по Netflix. Новината беше съобщена от създателката на сериала Наташа Лион по време на технологичната конференция Code, която се провежда в Аризона тази седмица.

Russian Doll разказваше историята на млада жена от Ню Йорк, която се оказва въвлечена в непрекъснат затворен времеви кръг от повтарящи се събития, завършващи всеки път със собствената й смърт и "рестартиране". Проектът на Наташа Лион, Ейми Полър и Лесли Хедланд се превърна в една от най-интересните ТВ-продукции за 2019 г.

Оценката за сериала в Rotten Tomatoes достигна до 96% одобрение от страна на критиците.

"Същото шоу, но още по-странно" - така Лион описа бъдещето на сериала. Засега няма информация за графика на снимките и за евентуалната премиера на продължението. Според Hollywood Reporter можем да очакваме още 8 епизода от следващия сезон, което дава добра надежда на феновете.

Banksy vs. Brexit

Мистичният уличен артист Banksy не желае Великобритания да напуска ЕС и иска всички да го знаят - новият му проект за лятното изложение на Кралската художествена академия е поредното доказателство.

Стенописът на Banksy е озаглавен "Keep Ou", като е изграден от стар портал на летище Хийтроу край Лондон за пристигащи граждани от страни-членки на ЕС. На вратата е изобразен плъх, който се опитва да счупи катинара на ролетката с помощта на буквата "T" от предупредителния надпис.

Произведението на Banksy и още 1500 проекта могат да се разгледат в Лондон от 10 юни до 12 август.

View this post on Instagram

. Archway salvaged from Heathrow Airport.

A post shared by Banksy (@banksy) on Jun 11, 2019 at 8:30am PDT

Как Fortnite надмина Facebook и Instagram като любима платформа на учениците

Fortnite не е просто игра с 250 милиона активни участници, но е и социална мрежа - така твърди изследване на американската National Research Group, което показва, че потребителите й прекарват повече време в тази платформа, отколкото във Facebook, Instagram, Netflix или YouTube.

Огромната част от тези хора са на възраст под 35 години, а приходите на годишна база в компанията-майка надминават 2 милиарда долара.

Изследването показва, че играчите на Fortnite й отделят 21% от свободното си време - не само защото тя насърчава потребителите да подобряват постоянно уменията си, но и защото предлага активности и за онези хора, които просто искат да присъстват виртуалната й среда. През февруари 2019 г., например, над 10 милиона зрители са проследили концерт на DJ Marshmello във Fortnite.

53% от респондентите на изследването на възраст между 10 и 12 г. играят Fortnite всяка седмица - значително по-висок дял от този на децата, които ползват редовно Facebook и Instagram. Това е и най-голямата демографска група на потребителите на Fortnite, следвана от тази в обхвата 13-17 години. Младежите потвърждават, че използват мобилното приложение по-често, отколкото през миналата година, като предпочитанията го поставят пред YouTube и TikTok.

Новините

Най-четените