"Хроники на лукса" е поредица на Webcafe и Samsung Galaxy Note8 - защото този телефон е направен да разказва големи истории.
Заедно с премиум модела на Samsung ще опишем историята на лукса и ще ви срещнем с визиониерите, изградили най-успешните премиум марки. Хора с визия и поглед извън рамките и ограниченията.
Лукс, символ на грижа и качество, иновации - това са основните характеристики на д-р Пол Нихенс - основател на Clinique La Prairie и La Prairie една от най-успешните премиум марки за дерматалогична грижа.
Това откриваме и в Galaxy Note8 - за него важният е човекът, който го държи и как може да му се помогне. Дали ще ви помогне с асистента с изкуствен интелект Bixby или със спокойствието, че когато ви трябва камера, която да направи добри снимки, имате една в джоба си. Можете напълно да разчитате на Galaxy Note8.
Направи нещо голямо" е и слоганът на новия флагшип модел на Samsung, а следващата ни среща в нашата поредица e с дерматологът на висшето общество.
През 1931 година, когато основава своята Clinique La Prairie и представя за първи път на ексклузивните си клиенти нещо, наречено „клетъчна терапия за подмладяване на кожата", швейцарецът д-р Пол Нихенс няма как да си представи, че осемдесет години по-късно марката му ще е символ на луксозна дерматологична грижа. Защото днес La Prairie е в света на козметиката това, което е Dom Perignon в света на шампанското, Ferrari в областта на автомобилите и Hermes в елегантната, класическа в стила си мода.
Самият доктор Нихенс е интелектуалец по дух и семейна наследственост. Движи се в най-висшите кръгове на швейцарското общество, където стремежът му да промени изцяло концепцията за козметична грижа е разбиран като истинско изкуство. Когато основава красивата си клиника на брега на езерото Леман, интересът към нея е очакван, а успехът - логичен.
Дипломиран хирург с блестящи университетски познания и резултати в кариерата си, Пол Нихенс се концентрира не просто в естетическите резултати от дерматологичните практики, а в подпомагане на самите клетки в кожата да успеят със собствени усилия да се „препрограмират" за по-продължителна и качествена младост. Нещо, което реално представлява изцяло иновативен поглед към красотата изобщо.
Разбира се, за да въплъти тези идеи в продукти и терапии, швейцарецът разчита най-вече на научните си познания и бъдещите собствени разработки.
След Втората световна война се случва и още нещо, което определя безспорния успех на компанията в бъдеще - в клиниката близо до Монтрьо идват много пациенти, мечтаещи да заличат белезите от раните си, получени по трудното военно време. Терапиите, неочаквано за клиентите, но напълно очаквано за екипа на клиниката, повлияват изключително добре тези кожни неразположения и мълвата за ефикасността на клетъчния метод за подмладяване на кожата довежда още и още клиенти до брега на езерото Леман. Така бързо клиниката се превръща в нещо като храм на подмладяването - зад нейните стени времето изглежда знае как да става неподвижно...
През 1978 година, седем години след смъртта на доктор Нихенс Laboratoires La Prairie официално представят своята „Клетъчна грижа за кожата". От 1982 г. Laboratoires La Prairie е отделена изцяло от клиниката, за да се превърне в ексклузивна лаборатория за авангардна грижа за кожата. Нейните разработки и днес работят за целия козметичен пазар, тъй като именно там се раждат някои от най-смелите съвременни стратегии за поддържане на младостта. Лабораториите са мястото и където е създаден емблематичният клетъчен комплект на La Prairie, който е внедрен в продуктите на марката от 1987 година. Съставен е от богат хайвер, злато и платина и има действие, сравнимо с истинска магия. От 1991 година La Prairie е част от портфолиото на козметичния гигант Beiersdorf.
Ето и кои са шестте неща, които характеризират La Prairie като ексклузивна козметична марка:
1. La Prairie има специфични продукти и терапии за всяка област от тялото, която се нуждае от сериозна козметична грижа, като следва директно предпочитанията на клиентите си. В портфолиото й например има повече от петнадесет овлажняващи средства и девет терапии за околоочния контур, разработени на базата на конкретни клиентски изисквания.
2. Съставките, включени в нейните козметични композиции, са изключително качествени и съответно скъпи и с това марката никога не прави компромиси. Затова и сред някои от най-добрите й кремове има и такъв, който струва точно 1438.90 лв. И тази цена не представлява пречка озаряващият крем за лице да е сред най-продаваните им продукти.
3. Марката умее да създава уникални продукти, които е удоволствие да притежаваш и дори да колекционираш. Такъв е например La Prairie 's Anti-Aging Eye & Perfection - лека, елегантна и красива компактна кутийка, в която има два отделни мини „етажа". Единият е с повдигащ, освежаващ и хидратиращ крем-гел за очи, който елиминира уморения поглед в края на деня. Вторият е с овлажняващ балсам за устни, който ги омекотява и ги прави свежи и пухкави. Очите и устните! Какъв прекрасен фокус, през който да погледнеш красотата!
4. Логично, La Prairie и днес има изключителни клиенти. Сред тях са Мегън Фокс, Джери Хол, Фърги и Рейчъл Зоуи.
5. La Prairie има и своя линия с аромати. До днес те са седемнадесет на брой, като техният Silver Rain заедно с вариациите си, е един от най-харесваните и продавани аромати изобщо.
6. По случай трийсет години от лансирането на първия си продукт на базата на хайвер, който впоследствие прераства в цялостна гама, през 2017-та марката за красота си сътрудничи с група съвременни художници, които създават пътуващи арт инсталации. За първи път те са представени в Базел, а след това в Париж, Ню Йорк, Хонкконг и Шанхай. Сред имената на творците, вдъхновени от идеята за клетъчния хайверен комплекс, са Пол Кудами, Solid Frequencies, Bonjour Lab, Cinq Fruits and TremensS.