Приложението за комуникация Rakuten Viber засилва акцента върху осигуряване на "ефективно, безопасно и сигурно" взаимодействие между брандове и потребители чрез нови функции, които бяха представени в четвъртък.
Те включват модерирани публични канали, официални бизнес акаунти, които екипът на Viber ще верифицира, криптиране на високо ниво и др. Чрез функциите компанията зад приложението отговаря на реалността на бизнеса в България - по данни на Viber 38% от предприятията у нас използват приложения за съобщения или социални медии, докато при потребителите растат очакванията за персонализирани предложения и защита на личните данни.
Новите функции, които Viber представя, са част от стратегията на компанията за изграждане на "суперприложение", а целта е да се утвърди "надеждна екосистема за бизнеси от всякакъв мащаб" - от малки и средни предприятия до големи международни корпорации.
Ето защо компанията предлага на бизнесите да достигат до клиентите си безопасно и ефективно чрез решенията "Viber за бизнеса", които през последната година отчитат ръст в резултатите си - средните месечни импресии за Viber Ads са нараснали с 23%, броят на съобщенията за индивидуална комуникация с клиенти (промоционални известия, разговори за поддръжка, потвърждения за поръчки) се е увеличил с 27%.
Сред актуализациите, които Viber сега предвиждат, са реклами на цял екран, възможност за клик върху съобщения и брандирани Viber Gems - анимации, които се появяват в отговор на ключови думи в чатовете. Въвеждат се и решения за сигурни бизнес съобщения - Secure Rich Business Messaging, които са предназначени за индивидуална комуникация с клиенти с високо ниво на сигурност.