Изглежда, че все повече известни личности разнообразяват портфолиото си и се отправят към нови предизвикателства, влизайки в алкохолния бизнес.
Но едно от обясненията защо той е толкова привлекателен може би се крие в сделките за милиони, които се превръщат в апетитна хапка за мнозина.
Пример за това е холивудският актьор Райън Рейнолдс, който успя да продаде своята марка джин Aviation American за приблизителната сума от 610 милиона долара. Новият му собственик е британската алкохолна компания Diego, стояща на чело в класацията за производство на алкохол и бира в света.
Тази колосална сума включва авансово плащане от 335 млн. долара, като изплащането на останалата част от парите зависи от представянето на марката през следващите 10 години.
Рейнолдс купи дял от бранда още през 2018 г. Като част от сделката обаче той е решил да запази текущ дял от собствеността. Все пак марката е втората в класацията на листата за супер премиум джин в САЩ.
"Преди малко повече от две години станах горд собственик на Aviation America, защото обичам вкуса му повече от всичко друго. Това, което не очаквах е радостта и проявата на творчество от обучението в тази нова за мен индустрия", казва актьорът.
С тази нова покупка Diego пък се надява да привлече нова аудитория в лицето на милениалите и да ги въведат по думите им в "Новия свят на джина".
Но на Райън Рейнолдс не му е достатъчно това амплоа. В момента той работи върху изграждането на малък бизнес извън сферата на алкохола и актьорската професия. Още през 2019 г. холивудският актьор купи част от мобилния оператор Mint Mobile, а през юли 2020 г. се присъедини към борда на Match Group - компания, която притежава Tinder.
Въпреки че сделката на Рейнолдс с Diego определено е съществена и заслужава внимание, тя всъщност е доста малка в сравнение с тази на колегата му Джордж Клуни, който преди три години продаде марката текила Casamigos отново на алкохолния гигант за колосалната сума от 2 млрд. долара.