Флойд Мейуедър ще спечели $25 млн. от спондорски договори само с качването си на ринга за шоу мача с Конър Макгрегър на 26 август.
Само брандитрането на шортите на американския боксьор ще му донесе между $15-15,5 млн.
Това се дължи на страхотния имидж на боксьора, кйото остава непобеден в 20-годишната си кариера като профестионалист, в която спечели 49 мача и световните титли в 5 различни категории.
Печалбата на Мейуедър от мача с Макгрегър, който няма професионалне боксов мач зад гърба си, може да достигне $240 млн. Така американецът може да се пенсионира, заработвайки близо $1 млрд. от боеве в хода на цялата си кариера.
Мейуедър е кралят на pay-per-view боксовите предавания, което му помогна да натрупа такова внушително състоящие, въпреки че рядко нокаутира противниците си и е известен като предимно дефанзивен боксъор.
Медийният образ на Мейуедър убеди спонсорите да предложат $15 млн., за да сложат името си на шортите му и по $3,5 млн. за реклама на китката и $1 млн. за място на халата му, например. Брандирането на неговия ъгътл от ринга пък ще му донесе $5 млн.
Спонсорите се надпреварват за място по екипировката на боксьора, тъй като се очаква приходите от излъчването на мача с Макгрегър да достигнат $700 млн. и да има над 5 млн. гледания чрез pay-per-view.
Вече цяло десетилетие Мейуедър се промотира сам, след като спечели двубоя си с Оскар Де Ла Хоя, за който получи $25 млн. Той все участие в трите най-скъпи боксови мача на всички времена - срещу Пакиао, Де Ла Хоя и Саул Алварес. Те изпревариха по приходи дори мачовете на Тайсън с Холифийлд и с Ленъкс Люис.
Вижте как Мейуедър ще спечели $25 млн. от спонсорски договори само със стъпването си на ринга:
Шорти - $15-15,5 млн.
Брандиране на ринга - $5 млн.
Кантари - $1 млн.
Халат - $1 млн.
Обувки - $1 млн.
Шампионска шапка - $1 млн.
Шапка за преди мача - $0,5 млн.