Да си бръкнеш в джоба за БДЖ

Ако бях народен представител, щях да питам транспортния министър нещо много просто: какъв е лимитът на годишната сума, която всеки работещ човек ще плаща от данъците си на ЖП сектора, без значение дали ползва услугите му или не, и с пълното съзнание, че съществена част от тази сума ще се разпилее и открадне, преди нещо да се направи в сферата?

В момента тази сума е около 250 лева годишно (т.е. повече от половин минимална работна заплата). С този темп, до 10 години ще стане 500 лева.

Накрая всеки работещ българин ще дава ежегодно по половин саниране на апартамента си, за да може някой да пилее и краде.

Между другото, не е за бой министърът, че се плаши за рейтинга си, когато тръгне да съкращава влакове или да предлага приватизация/концесиониране (то БДЖ няма кой да го приватизира вече).

За бой са повечето работещи българи, че си мълчат и дават безропотно 250 лева от джоба си ежегодно.

#1 pazzo 18.01.2015 в 21:30:28

Каролев, да ме прощаваш , но защо не ни спестяваш продуктите на твоята мисловна перисталтика? Умник!

#2 opetkov 19.01.2015 в 08:21:07

Каролев във случая е абсолютно прав. Но умните българи продължават да наливат вода в бездънната каца БДЖ. Обяснението е: мазохизъм, съчетан с глупост.

#4 Сърце Червено 19.01.2015 в 08:47:34

Веднъж в живота си Каролев да каже нещо умно.

#5 The Dude 19.01.2015 в 10:50:40

Отново неразбиране на ролята на транспортната услуга за икономиката и развитието на обществото. ЖП транспортът се дотира от държавата дори и САЩ. БДЖ НЕ Е само търговско дружество, но НЕ трябва да е и дружество, което осигурява заетост.

#7 Шебек Хасан 19.01.2015 в 12:11:58

Откакто го закъса с парите Каролев доста се е поизнервил, а мераците му да "консултира" някоя и друга сделка за приватизация са нараснали неимоверно. То не бяха дрънкане на простотии по всички сутрешни блокове, то не бяха побоища с опоненти, то не беше чудо. Сега, от както се вреди в правителството като някакъв си "съветник" на недоразумението Лукарски, направо е пощръклял от евентуалната възможност да се продаде за жълти стинки и тлъсти подкупи и комисионни "Товарни превози" към БДЖ. Дано накрая Каролев си бръкне между седалищните мускули, че ако това което са замислили успее, за пореден път ще ни бръкне на нас, и то не само в джобовете.

Новините

Най-четените