Тазгодишното издание на фестивала ще бъде запомнено като едно от най-оспорваните издания на конкурса в последно време, предложило много качествена и количествена работа.
Младата независима агенция Human спечели най-престижното отличие - "Творческа агенция на годината".
Така 4 години след първото си участие на ФАРА и след последователното трето, второ, второ и първо място, Human се установи като най-награждаваната агенция на фестивала в последните години.
Победата дойде след 2 златни, 6 сребърни, 10 бронзови отличия и 8 номинации. Те наградиха работата на агенцията за последната година за български и международни клиенти като Fashion Days, "Фантастико", "Тандем", "Карлсберг" и Humane Society International.
Дългогодишният клиент на агенцията Fashion Days, чиято съвместна работа получи номинация на международния фестивал Cannes Lions 2023, за трета поредна спечели титлата "Рекламодател на годината".
![](https://static.webcafe.bg/uploads/images/14/6514/276514/768x.jpg?_=1718199137)
Една от най-значимите социални кампании за последната година - "The Red Flag Collection", помагаща на жертвите да разпознаят и предотвратят ранните признаци на домашно насилие, беше сред основните наградени на фестивала.
Сред наградените кампании на агенцията се нареди и "Изоставен" за "Фантастико".
Вайръл рекламната песен за изоставени продукти в супермаркета даде надежда на тези, които се чувстваха самотни навръх Свети Валентин. Кампанията донесе на HUMAN 1 злато, 2 сребра, 1 бронз и 1 номинация.
Освен в творческия конкурс, тази година Human за първи път участва и в надпреварата "Медийна агенция на годината", където се класира на второ място.
Още два кадъра на Human получиха отличие на сцената - победителите в Cannes Young Liongs България - Петър Евтимов и Стела Стоянова. Те получиха грамотите си от сцената на ФАРА, като след седмица ще представляват България в международния конкурс Cannes Young Lions.
Всички тези успехи идват половин година след като агенцията обяви, че отваря първия си офис извън страната - Human Middle East.
Като фокус на агенцията за следващата година, основателите й обявиха именно устойчивост на българския пазар и все повече налагане на българския криейтив зад граница.