Българката Илияна Геошева, маркетинг мениджър на Luxoft България, вече ръководи маркетинг отделите на компанията в Централна Европа. Позицията е супервайзорска за комуникацията в тези държави от мрежата на Luxoft, лидер в разработката на софтуер и комплексни ИТ решения.
Компанията, чиято централа е в Швейцария, е водещ доставчик на услуги в разработка на софтуер и иновативни IT решения в световен мащаб, обслужващ основно големи международни корпорации. Компанията предоставя услуги в проектирането, разработката, тестването и поддръжката на мащабни софтуерни решения и консултации в сферата на информационните технологии.
Като маркетинг мениджър за България, Илияна Геошева е в компанията от откриването на развойния център в София в началото на 2014 г. Към сегашното си портфолиото добавя и регионалния маркетинг за Централна Европа.
Ключови за новата позиция са дейностите за employer branding в Полша и Румъния, включително планиране и координация на дейности по комуникиране на корпоративната култура на Luxoft към служителите.
Илияна Геошева има над 12-годишен професионален опит в сферата на маркетинга. Реализирала е цялостни маркетингови проекти за брандове като Converse, Nike, UGG, Juicy Couture и Folli Follie. Работила е по изготвяне на програма за лоялни клиенти за търговски компании.
Илияна е магистър по бизнес, маркетинг и мениджмънт от Университет "Проф. д-р Асен Златаров", Бургас. Водила е обучения и тематични семинари в Нов Български университет.