Новото за туристическия бранш през 2016-та година е, че има нова ниша за правене на пари - и тя не е съвсем неочаквана, но е сравнително нова. Instagram. Как ви звучи да изкарвате пари, докато споделяте красиви снимки от пътешествия по света? А как ви звучи, ако сте компания, да спонсорирате някой, докато той пътува?
Ad Week установява, че сделката е добра и за двете страни и някои Instagram-потребители успяват да превръзнат пътуването си в кариера. Джеймисън Флеминг разглежда техните Instagram-профили и установява, че преди да минат в Instagram, те са преди всичко блогъри. Във всички случаи става дума за хора с влияние в социалните мрежи - и със страст към пътешествията.
Независимо дали показват туристически дестинации или рекламират спонсорирано съдържание на различни брандове, тези пътешественици спокойно могат да бъдат наречени професионалисти.
Нищо не пречи да ги последвате, ако търсите идея за ваканцията си. Или просто да разгледате някои от чудесните им снимки из райските кътчета на земното кълбо.
Колкото до марките - о, те обичат тези авантюристи, защото те им помагат да достигат до последователи в социалните мрежи - Facebook, Instagram, Twitter и дори Timblr. А освен че споделят спиращи дъха фотографии, те могат и да са много забавни, защото дават изключително ценни съвети за пътуване, които могат да ви помогнат да спестите пари и време.
И така ето 5 неуморни пътешественици и любители на социалните мрежи:
Кейт Маккъли или просто @adventurouskate
Instagram: @adventurouskate
Блог: adventurouskate.com
Кейт Маккъли обикаля земното кълбо от около шест години - и вече има 76 000 последователи в Instagram, които я следват неотлъчно. Тя е пример за вдъхновен и независим приключенец, който се фокусира върху пътувания, предназначени за сами жени.
По време на своите обиколки, тя промотира различни продукти, въпреки че твърди в пост, публикуван в собствения й блог, че се опитва да пътува на собствени разноски, за да може да избегне възможно най-много зависимостта от спонсори.
Избирайки сама продуктите и дестинациите, които иска да промотира, Маккъли всъщност промотира собствения си бранд, коментира Флемниг.
Маккъли продава и собствена дигитална колекция от съвети на експерти по пътуването Paradise Pack, в които се обяснява как да се пътува по света и да се правят пари от това.
Тя използва и акаунт в Snapchat със същото име като в Instagram, където споделя видеа и снимки.
Таша Коуън - @TheGlobeGetter
Instagram: @TheGlobeGetter
Блог: theglobegetter.com
Тя обикаля буквално по целия свят, а нейният сайт обяснява как да си прекарваш знаменито по време на ваканцията и дава съвети как да намериш най-добрите полети и изгодни оферти. Коуън работи с туристически брандове като Marco Polo, чрез които създава съдържание. Тя поддържа и собствен блог Globe Getters, където дава платформа на други пътешественици.
Вивиен Гучва - фотограф от Ню Йорк (@travelinglens)
Instagram: @travelinglens
Blog: travelinglens.me
Тя е фотограф от Ню Йорк и има рекордния брой от около 400 000 последователи в социалните мрежи. Благодарение на своите фотографии, Вивиен си извоюва място като Artisan of Imagery за Sony, което означава, че е посланик на фотоапаратите Alpha на компанията. По време на пътешествията си, тя е била спонсорирана от Coach, както и от туристическите министерства на Франция и Великобритания.
Посленият й проект Adventuress, е съвместно с музикантката Дариа Мъск. Те планират да обиколят света заедно, създавайки изкуство, музика и видео по пътя.
Клинт Джонстън - @triphackr
Instagram: @triphackr
Блог: triphackr.com
Бюджетните пътувания на Клинт Джонстън са го свързали с почти всеки сектор на туристическата индустрия - той е разботил с марки, туристически агенции и авиокомпании. Често Джонстън използва своя Instagram акаунт, за да предлага продукти или да огранизира състезания, които понякога привличат по 50 000 последователи.
Неговият уебсайт Triphackr предлага трикове за пътуване за новаци, придружени от истории като например" 5 от най-добрите приложения за пътуване".
Дейв Боускил и Дебра Корбейл - @theplanetd
Instagram: @theplanetd
Blog: theplanetd.com
Тази авантюристична двойка е пример за това как може да се пътува заедно с партньор по света. Те поддържат своя Instagram и уебсайт единствено с цел да обяснят как се организират двама души за пътешествие и това ги отличава от всички останали.
Те работят с марки като TravelSmith, Tripit и още много други туристически брандове, като продават съдържание на своите последователи.