Кои са символите на качеството в България за 2016 г.?

Кои са най-качествените продукти, услуги и марки на пазара в България през 2016 г. - това показва проучването на QUDAL (Quality Medal), проведено през януари от организацията ICERTIAS.

Проучването показва, че за мнозинството от респондентите Лили Иванова остава най-добрият музикален изпълнител в България. При соло-изпълнителите най-много гласове получава Адел, докато победителят в предходната анкета от 2014 г. беше Пласидо Доминго.

Символ на качество при производството на мобилни устройства за 2016 г. е Samsung. Гигантът от Тайван е посочен на първо място на въпроса "кой е производителят или доставчик на мобилен телефон, който според вашия личен опит и мнение предлага възможно най-високо ниво на качество".

Audi е най-качественият производител на семеен автомобил според българите, посочват още от QUDAL.

Проучването показва, че марката, обявена за цялостен символ на качество, е веригата супермаркети Lidl. Тя е посочена от най-много респонденти като "най-добър пример за високо качество", когато става дума за продукти и услуги на българския пазар.

Lidl получава и отличие за най-добрa търговска верига и най-добра международна търговска верига.

В анкетата за най-добър спортен клуб в България ЦСКА измества "Лудогорец", който водеше в класацията през 2016 г. ФК Барселона излиза на първо място сред световните спортни клубове, оценявани най-високо от българите.

Ивет Лалова получава две отличия - за най-добър спортист в България и в света.

В рамките на проучването на QUDAL - QUality meDAL, проведено в България през януари 2016 г., спечелвайки си мнозинството от гласовете, следните марки са сред победителите, посочени в резултатите от проучването: Maggi (бульони), Nivea (крем за лице), Lindt (шоколади), Dr. Oetker (пудинг), Lenovo (лаптопи), „Компас" (пастети), Cappy (плодови сокове), Aquafresh (паста за зъби), bTV (телевизионна мрежа), Bonduelle (замразени зеленчуци), Ariel (прах за пране) и др.

За проучването на QUDAL - QUality meDAL България 2016/2017 е използван иновативният изследователски метод CAWI - DEEPMA (компютърно-асистирано уеб-интервю - deep mind awareness) с отворени въпроси.

Анкетираните лица са били попитани какво биха купили и използвали, ако парите не са проблем и единственият критерий е качеството.

#1 Mr Norris 04.05.2016 в 12:03:31

Стигнах до момента за най-високо качество в Lidl и рязко загубих интерес.... Ще е добре следващата анкета да се направи сред хора под 80 г. възраст...

#2 John Smith 04.05.2016 в 19:02:03

""какво биха купили и използвали, ако парите не са проблем и единственият критерий е качеството"" Те тука е уловката, Другари !!! Откъде един сюрмах, ще знае какво е качество??? Колкото и виртуални пари да има, сиромаха ше си ходи в Лидъл, ще се вози на Ауди и ще носи Самсунг. На сиромаха и тройна да му направиш заплатата, той пак си е сиромах, само дето ще купува повече боклуци от Лидъла. Сиромашията е състояние на духа, а не колко пари имаш. И понеже повечето хора са сиромаси , затова и резултатите на ICERTIAS са такива. Нация на хора облечени от втората употреба, с 3-та употреба коли, хранещи се с боклуци и даващи половината от месечният си доход за Жиесем на лизинг. С достоен Водач- Боко Тиквата

#5 boris 08.05.2016 в 08:47:50

Най-важното в статията е казано. КЗЛ оле!

Новините

Най-четените