Кой го е страх от легалната проституция

България ще се превърне в дестинация за секс туризъм, ако легализираме проституцията, каза министърът на вътрешните работи Цветан Цветанов пред bTV преди ден.

Каква липса на далновидност в подобно изказване. Или прозирам нещо друго тук. Малко факти - и анализ по тях. Министърът се яви да коментира проучване на Центъра за изследване на демокрацията, според което най-голямото и доходоносно перо в ъндърграунд бизнеса не била търговията с дрога, а трафикът на жени за проститутки и сексуслугите. Резонно - България е твърде малък пазар за пласмент на наркотици.

Не само на Цветанов, а и на всички останали е безпощадно ясно, че България е евтина дестинация, в която се предлагат евтини проститутки и евтин алкохол. Сп. Men's Health ни нареди на първите места като страна за секс туризъм, заедно с Куба, където за $200 долара на седмица плюс черпене и подаръци си осигуряваш "приятелка" на 24-часово разположение.

Българското и румънското Черноморие са достатъчно известни като места за детски секс туризъм. Какви ли ще са резултатите, ако се направи представително социологическо проучване в Гърция - само за мъже, с какво е известен град Сандански и някои села наблизо.

Ако вицепремиерът не е наясно с тези неща, значи е твърде зле осведомен за МВР-шеф.

В случай че този сив сектор от икономиката бъде легализиран, това означава две неща: първо, ще плаща данъци в хазната, и второ, работещите в него ще имат някакви права. Според данните на Центъра за изследване на демокрацията годишно приходите от секс услуги на българската организирана престъпност са 1.26 милиарда лева годишно. При 10% данък това си е 126 милиона лева...

Да подсилим познанията на вицепремиера, като му посочим два примера - Холандия и Тайланд. Същата тази Холандия, която таки ни пречи за Шенген и непрекъснато ни напомня как не сме се справили с престъпността и корупцията, е с легална проституция. Но също така и с най-развитата данъчна система в Европа. Така че можем да понаучим как го правят там и в двете направления.

Иначе НАП доста ще се стресне, че ще падне работа - касови апарати в салоните за масажи и публични домове, които ще трябва да се вържат онлайн с приходната агенция.

Какво пречи с парите от данъците на проститутките да се облагороди района около Лъвов мост в София например. Има нужда да придобие по-европейски вид като Квартала на червените фенери в Амстердам (виж вдясно).

Сексиндустрията в Тайланд, която е на четвърт век, осигурява 7% от БВП - повече от износа на ориз. Освен това има обединения на проститутките, благодарение на които те имат възможност за добро медицинско обслужване и защита на трудовите им права. Нашите не са мръднали от времето на Карамански, който, казват, гасял фасове по телата на "непослушните".

Единственото възможно обяснение да не се легализира проституцията най-вероятно е същото, както и да не се легализира лобизмът. Трябва да се плащат данъци. Защо не - в тези две сфери се въртят най-големите пари. Стиска ли й на властта да ги извади на светло и обложи? Ако не, значи... изводите са ясни.

#51 Iratais 05.04.2012 в 15:24:41

За кой е престъпна бе приятелю? Ако е легална мигар не е работа кат всички други? Ти порно гледаш ли? Сигур не що гледам ги не обичаш тия неморални неща . Там кой ги кара да се ебат? Мигар не го прават за пари?! Що при нас наште курветини да не са легални? Ми тя за един час вади колко ние с тебе заедно за един ден бе Коце! Ако работиме нормална работа у Бантустана. Коя жена ше устои на това? Еле па бантустанска жена? Ми кат иска да си продава задника кой мое да я съди? Ти кат Светата Инквизиция се изживяваш нещо. Олаби деба - иди довечера при некоя курветина да разпуснеш. Мое ти ареса па знае ли човек .

#53 leibstandarte 05.04.2012 в 15:31:39

Последен опит: Дори ти, Константине, не можеш да отречеш, че: към момента проституция има, реално тя не подлежи на никакъв контрол и изкореняване, също така бидейки нелегални - тези групи които я стопанисват тормозят жените и наистина много от тях проституират против волята си. За плащане на данаци и дума да не става, напротив, всички тези пари подсилват организираната престъпност, а по този начин освен тормоза над цриците, стимулират и финансират ред други противообществени и криминални дейности. Така. Сега ми обясни, една легализация на проституцията, как може повече да влоши това дъно? Не виждам как ще отречеш, че извеждайки бизнеса на светло, ако не въобще, то в голяма степен ще превентира насилственото склоняване към проституция и ще отклони ако не всичко, то поне някакво парче от паричния поток, който сега се излива в нелегалните групи. Ха сега кажи ми, поради как може това да е по - лошо от настоящето положение? И без сълзливи примери и тинтири минтири. Най добре щеше всички да бяхме честни и почтени, но уви не сме, така че да гледаме реално на нещата.

#55 leibstandarte 05.04.2012 в 15:36:08

Гледам, неграмотно ми се е получило, за което се извинявам. Трябва човек да си преглежда коментарите, но когато се афектирам прибързвам, явно.

#57 Iratais 05.04.2012 в 15:40:16

Коце ти си железен брато!! Искаши да се фанеме на бас, че ако ей сега примерно освободат всички държани насила жени (според тебе) де го практикуват това и им кажат - правете кво знаете...Ваша воля. Колко от тех мислиш ше се фанат на "нормална" според тебе работа и ше си посипат глават с пепел? Ай на бас че огромна част от тех ше останат да работат същото по своя воля. Кой си ти тогава та да им вменяваш твоя морал? Ми те мое да имат друг морал - малко по-различен от твоя. Не моеш ли малко ей тъй да си разшириш кръгозора? Секи човек - бил той мъж или жена търси с нещо да си вади леба. Жената има путка. Таа путка бива тачена много от мъжа и тя е открила че мое да й носи пари. Те жените дори не разбират на къв пиедестал сме я поставили мъжете таа путка. И не само нея - ми сичките форми на жената. Яз с гъза си примерно нема да тръгна пари да вада ако и да е опция. Що имам мои си разбирания за това нещо. Ма аз не мога да и кажа на таа продажна жена че това къде праи е грешно. За кой е грешно бе Коце? Ти кат братята муслимани почна - ако не си с мене си против мене и аз ше ти НАЛОЖА мойто разбиране за правилно и неправилно. Относно легализиране на простотуцията най-голем глас за или против требва да имат тия де го практикуват това.

#60 fALLEN 05.04.2012 в 15:50:00

- проституцията трябва да се легализира; - сутеньорството трябва да се води за тежко криминално деяние, като лихварството. - всяка проститутка да се води на свободна практика и сама да си е шеф. да има и определени изисквания - например - ежеседмичен или ежемесечен здравен контрол, пълни изследвания за всички възможни ППБ и т.н. - като ще си отдава под наем златната путка за гоуемите кинти, да си плаща за това. данъци и т.н. косьо - простотуция и сега има, но е еднакво вредна и опасна, както за труженичките, така и за клиентите.

#62 fALLEN 05.04.2012 в 15:54:57

да сложат и акциз, като за всеки вреден навик.

#67 Оня Дето Го Трият 05.04.2012 в 16:32:45

"...Бивши проститутки протестират!...." Че има ли някоя да си признае, че доброволно е работила това бе? Колко пъти да ти обясняваме? Жените имат чудното свойство да оправдават всяко свое действие с това, че големи лоши мъже се възползват от тях То да сбърка да се влюби някоя и да те зареже после, то какви неща ще чуеш по свой адрес......пък камо ли ако е била проститутка и решила вече да не е

#72 Iratais 05.04.2012 в 17:22:04

Коцето се разсърди деба. Кат му скачате сичките на рибиците тъй става. Не мое си поеме въздух момчето. Коце - ако решиш да туриш тевтонския, белия плащ със черния кръст или тамплиерския със червения кръст и да поведеш светото войнство обади се. Мое да дойдем за разнообразие. Таман по пътя мое ми излезе късмета да опъна некоя езичница.

#76 Theodora 05.04.2012 в 17:38:41

" Има ли някой да мисли по друг начин? " Константин, явно има. В коментарите по-долу хората са изказали мнение различно от твоето. Няма как всички да мислят еднакво. "действителност - тези, които посещават проститутки имат много сериозни проблеми" В действителност...много хора имат сериозни проблеми.... Аз съм за легализирането на проституцията (винаги я е имало и винаги ще я има). Не ми се обяснява защо - припокирива се с част от коментари) Лека вечер

#79 leibstandarte 05.04.2012 в 17:53:16

Абе тя работата е ясна. Не можеш да спреш гората да се разлисти, освен ако не я изсечеш. Константине, упорит си като сектантите с диплянките Няма лошо, но трябва да разбереш, че проституцията, ако не е свързана с насилие, не е нещо лошо или неморално, поне според голяма част от хората. Това, че твоята ценностна система е друга е уважимо, теб никой не иска да те завлече на сила на проститутка. Защо обаче ти искаш да спреш момичетата които искат така да заработват и мъжете, които имат нужда от такива услуги, ако всичко е законно и без принуда? Е те това не разбирам. Ценностите на индивидите са различни, да не говорим, че между различните общества можеш да намериш такива странни сексуални норми и ритуали, че да ти падне капата. Но за тях са си нормални. Ако на теб не ти пречат и не те насилват за нещо, какъв ти е проблемът? Аз такъв не виждам.

#80 Iratais 05.04.2012 в 17:57:09

Ми леле мале - то от Коцко зависи що той е с най-светъл дух от назе тука коментиращите. Ако удариш 10 по неговата скала по морал мое и да те земе . Ма требва се обърнеш към него що той ше е юзбашията. Аз за себе си надежда немам и затва ше се влача отзаде на кервана да оглозгвам квот остане след светите отци и Праведните им Мечове. А ебането не е лошо да знаеш. Само тогаз мое се докоснеш до Рая. И не говора за животинско, по ТИРовски ебане. Говора за такова де "виждаш" човека и изпитваш удоволствие като виждаш че му е хубаво....Много се отплесвам майка му. Се сетих една случка - на една моя позната неин състудент на един купон (познават се двамата) й предложил да се изчукат. Тя е философка момичето, разум носи некъв та затова не му лиснала веднага питието си в лицето му и не изпискала с тънко гласче "Простааак..." ми подхванала разговор. Ей тъй нормален - къвто ние водиме с Коцето. И го попитала що? И той казал - а що не? Хубаво ли ти е да слушаш добра музика? Кат пиеш хубаво питие? Кат праиш секс хубаво ли ти е? Аз искам да ни е хубаво сега. Аз предлагам себе си. А ти защо не направиш същото? След като и на двамата може да ни е хубаво защо се хващаме за изкуствени морали.....Бзъът - и тука си представям Коцето в черна дреха със студено лице как се навежда кат Архангел Гавраил над човечеца и се чува изтерзан писък.....ух майко....

#81 leibstandarte 05.04.2012 в 17:59:53

... и "ГОРЕТЕ ГРЕШНИЦИ!" грамовно въздоха раздиря не можах да се сдържа

#82 Iratais 05.04.2012 в 18:02:10

ЗАЩО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ НЕПРИКОСНОВЕНОТО ТЯЛО НА ЖЕНАТА ТРЯБВА ДА Е ДОНОР ЗА ХАЗНАТА, --------------------------------- ААААААХАХААХХААА

#83 Falconetti 05.04.2012 в 18:05:47

Напълно съм съгласен че: Българската криминално -ченгесарска, аморална и тъпа "върхушка" яхва и унищожава всеки " частен бизнес", какъвто и да е той! Администрацията ръководена от тези същите не може да събере данъците от легалните фирми -ще събират от проститутките и бандитите, как си я представяте тази работа ? Невъзможна ситуация в Б-Я. Това е възможно в т.н. ордерли държави. Проституцията е родена от мизерията, липсата на средства за преживяване, а не от някакъв явантюристичен малдежки порив към сексуална разкрепостеност или стремеж към свободна физическа или дори платоническа любов?! Тя е естествена само прослойки потънали във физическа, финансова, здравна, културна и морална мизерия. И ако даже само морално и се даде зелена светлина че е нещо естествено- следва педофилията и търговията с органи, други подобни первезии наречени тъмен бизнес. А Коцето може да не звучи съвременно, но докато има хора като него, женските бащи ще са спокойни за най милото си - своите щерки! Дай боже, повече като него! И съм съгласен с Коце, че секса не е в причинно-следствена връзка с проституцията, а е с поне една, две а защо и три степенна разлика спрямо нея.

#84 Iratais 05.04.2012 в 18:05:53

И аз не можах се сдържа баси. Почва ме избива на простотия вече. Мисла, че само потника мое да затвори подобаващо темата. Леле мале - препоръчай некой готин маршрут из БГ за разходка. Мисла да пална колата и да се мотам из страната две седмици с лапето .

Новините

Най-четените