Модата обича аксесоарите, особено когато са живи. Виждали сме породисти кучета да подтичват след високите крака на моделите от ревю на Mulberry. Карл Лагерфелд е фен на котките, а топ стилистът Кейти Гранд не се разделя с любимия си заек - Клара. Това обаче не е достатъчно.
Най-новият жив моден аксесоар са ... бебетата. И те могат да бъдат много горещи.
До момента невръстните създания са пренебрегвани от модната индустрия или поне, докато не поотраснат достатъчно, за да бъдат сложени по билбордове и реклами.
Пробивът идва от Givenchy, чиято най-нова рекламна кампания застъпва сериозно темата за човешкото потомство.
Лице на кампанията е моделът Мариакарла Босконо, която позира с 4-месечната си дъщеря - Мариалукас. Италианската красавица е близка до Рикардо Тиши, творчески директор в Givenchy.
Предполага са, че стъпката да покажеш бебе редом до стилно облечени модели, е вдъхновена от предстоящата поява на първородното дете на Кание Уест и Ким Кардашян, които са почитателите на френската марка.
Босконо се превърна в лице на пролетната колекция на модната къща, както и Кейт Мос, Марина Абрамович и Франсиско Пералта. Тя е единствената, която позира с бебе в ръце. Снимката с бебето събра погледите и се оказа доста добър маркетингов трик.
„Става дума за семейството - нещо толкова трудно да намериш в днешния свят", коментира Тиши.