Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Живият моден аксесоар

Красотата не е само за възрастните Снимка: Givenchy
Красотата не е само за възрастните

Модата обича аксесоарите, особено когато са живи. Виждали сме породисти кучета да подтичват след високите крака на моделите от ревю на Mulberry. Карл Лагерфелд е фен на котките, а топ стилистът Кейти Гранд не се разделя с любимия си заек - Клара. Това обаче не е достатъчно.

Най-новият жив моден аксесоар са ... бебетата. И те могат да бъдат много горещи.

До момента невръстните създания са пренебрегвани от модната индустрия или поне, докато не поотраснат достатъчно, за да бъдат сложени по билбордове и реклами.

Пробивът идва от Givenchy, чиято най-нова рекламна кампания застъпва сериозно темата за човешкото потомство.

Лице на кампанията е моделът Мариакарла Босконо, която позира с 4-месечната си дъщеря - Мариалукас. Италианската красавица е близка до Рикардо Тиши, творчески директор в Givenchy.

Предполага са, че стъпката да покажеш бебе редом до стилно облечени модели, е вдъхновена от предстоящата поява на първородното дете на Кание Уест и Ким Кардашян, които са почитателите на френската марка.

Босконо се превърна в лице на пролетната колекция на модната къща, както и Кейт Мос, Марина Абрамович и Франсиско Пералта. Тя е единствената, която позира с бебе в ръце. Снимката с бебето събра погледите и се оказа доста добър маркетингов трик.

„Става дума за семейството - нещо толкова трудно да намериш в днешния свят", коментира Тиши.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените