Тръгна новият рекламен клип на съвместната колекция слънчеви очила на Мадона и Dolce&Gabbana, в който Материалното момиче за пореден път доказва, че сексът продава.
В рекламата за новата марка MDG попкралицата демонстрира физическия екстаз, който изпитва от първичното си поведение в компанията на красивия мъж, който носи следи от яркочервеното й червило, докато феновете й я чакат да се появи на сцената.
Клипът като че ли е зареден със секс повече от всички смели провокации на Мадона. А зад стилните слънчеви очила лицето на 52-годишната звезда е като копи-пейстнато от най-добрите й и горещи години на сцената.
Малко след като оповести, че пуска съвместна линия слънчеви очила с Мадона преди два месеца, дизайнерското дуо Dolce&Gabbana избра Мадона и за лице на колекцията си есен-зима 2010. В принт рекламата за D&G известната с предпочитанията си към агнешкото певица интимничи с красиво момче за всичко, докато обикаля магазините.
Самият Стефано Габана публикува в Twitter папарашки снимки от фотосесията за рекламата, заснета от скандалния фотораф Стивън Клайн. „Снимките станаха фантастични, Мадона е прекрасна - и както винаги дава всичко от себе си!", коментира дизайнерът в Twitter фотосесията, заснета в нюйоркския квартал Харлем.