Нов играч на пазара за маркетингови анализи в България

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network обяви днес създаването на ново звено за изследвания на българския пазар - Resolutions.

Dentsu Aegis Resolutions ще предлага качествени и количествени методи за изследване на медийния пазар.

Услугите на Resolutions включват изследване на рекламната ефективност от гледна точка на комуникационния ефект върху поведението и нагласите на потребителите към марките, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, мониторинг на съдържанието, както и вече познатият на българския пазар инструмент за проучване на потребителските нагласи - The Consumer Connection System (CCS).

CCS подпомага комуникационното планиране чрез точен анализ на потребителите, тяхното поведение, потребителско изживяване, както и определянето на оптимален медиен микс, отговарящ на целите на конкретна кампания.

„Създаваме Resolutions, за да усъвършенстваме процеса на вземането на точни маркетингови решения от нашите клиенти", обясни целите на новата структура Радослав Неделчев, Директор Бизнес Развитие в Dentsu Aegis Network, България.

„Екипът на Dentsu Aegis Resolutions има огромен опит в изследванията на различни пазарни сегменти, включително хранителни продукти, безалкохолни напитки, козметика, фармацевтични продукти, доставчици на финансови услуги и застраховки, търговци на дребно, медии и телекомуникации, потребителска електроника и луксозни стоки. Вярваме, че, чрез услугите на Resolutions, клиентите на Carat, Vizeum и iProspect ще са с още една стъпка пред всички останали", допълни Неделчев.

Dentsu Aegis Network развива в България медиа агенциите Carat и Vizeum. През октомври 2014 г. беше създадена и специализираната компания за дигитален маркетинг - iProspect,

Новините

Най-четените