Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Tesla разследва взрив на свой модел автомобил в Китай

Причината е клип, който се е появил в социалните мрежи, който показва как кола Tesla наглед без никаква причина избухва в пламъци
Причината е клип, който се е появил в социалните мрежи, който показва как кола Tesla наглед без никаква причина избухва в пламъци

Компанията на Илон Мъск за производство на електромобили - Tesla - разследва взривил се техен модел автомобил в Шанхай, Китай.

Причината е клип, който се е появил в социалните мрежи, който показва как кола Tesla наглед без никаква причина избухва в пламъци.

В свое изявление от Tesla допълват, че са изпратили свой екип на място, за да проучи подробно причините за пожара. Оттам не потвърждават какъв точно е моделът, но от кадрите в интернет си личи, че става въпрос за Model 3.

В изказването на производителя, публикувано в китайската социална платформа Weibo, се казва още, че екипи на компанията са изпратени незабавно и вече работят по проучването на инцидента.

Според първоначалното разследване на Tesla по колата няма повреди, които да са били причина за пожара. Видеото показва как от автомобила се издига дим, а малко след това той се запалва.

Часовникът в клипа сочи, че инцидентът е станал в неделя вечер местно време. Автентичността на записа обаче е под въпрос.

Предишни случаи, в които коли на Tesla са избухвали в пламъци, са ставали докато превозното средство е в движение.

През 2018-а например автомобил на марката, управляван от британския телевизионен режисьор Майкъл Морис, избухна в пламъци. Подобен инцидент имаше и във Франция през 2016-а, този път с Model S.

Серия от пожари се случиха с автомобили Model S се случиха и през 2013-а година. От Tesla в момента твърдят, че е десет пъти по-малко вероятно техен автомобил да се запали, в сравнение с кола с дизелов двигател.

В същото време инцидентът в Шанхай става, докато компанията се опитва да засили продажбите си в Китай.

Само че хаштаговете, които водят до видеа със самозапалили се коли Tesla, имат над 2 млн. търсения в Weibo от неделя насам.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените