Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

КЗП: Хотели в морските курорти подвеждат с реклами

КЗП: Хотели в морските курорти подвеждат с реклами Снимка: Община Созопол

Комисията за защита на потребителите е открила "значителни разминавания" между рекламите на черноморските хотели и реалните условия на престой и хранене.

Това е най-честото оплакване от туристите, които се обръщат за съдействие към изнесените центрове на КЗП по Черно море.

За поредна година хората са недоволни от лошата хигиена и некачествената храна в хотелите и ресторантите. Извънредните надценки като "такса нищо" или "такса стол" са по-скоро единични случаи, посочва директорът на КЗП-Бургас Николай Стойков.

Сигналите на туристи заради нередности в местата за настаняване - не само ол-инклузив хотелите, но и семейни хотели и самостоятелни стаи - в сравнение с оплакванията от ресторантите.

Прт около 2 500 проверки в района от началото на тази година, инспекторите са съставили близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от туристи, които сами организират почивката си, твърдят от КЗП.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените