Комисията за защита на потребителите е открила "значителни разминавания" между рекламите на черноморските хотели и реалните условия на престой и хранене.
Това е най-честото оплакване от туристите, които се обръщат за съдействие към изнесените центрове на КЗП по Черно море.
За поредна година хората са недоволни от лошата хигиена и некачествената храна в хотелите и ресторантите. Извънредните надценки като "такса нищо" или "такса стол" са по-скоро единични случаи, посочва директорът на КЗП-Бургас Николай Стойков.
Сигналите на туристи заради нередности в местата за настаняване - не само ол-инклузив хотелите, но и семейни хотели и самостоятелни стаи - в сравнение с оплакванията от ресторантите.
Прт около 2 500 проверки в района от началото на тази година, инспекторите са съставили близо 160 акта за нарушения. Повечето сигнали постъпват от туристи, които сами организират почивката си, твърдят от КЗП.