Актьори, певци и политици ще "спасяват сезона" на Черно море през Facebook с кампанията #Роднотоморенеедемоде

Музиканти, актьори, депутати, общински съветници - дори митрополит Антоний от Светия синод на БПЦ - се оказаха част от кампания в социалните мрежи за връщане на туристите по Черноморските курорти.

Под хаштага #РоднотоМореНеЕДемоде популярни личности и политически представители публикуват свои снимки и клипове от различни точки по морето.

Сред участващите в кампанията са режисьорът Ники Илиев, музикантът Орлин Павлов, актьорът и бивш ръководител на "Алма Матер ТВ" Башар Рахал, фолк-певиците Алисия и Анелия, общинският съветник от ГЕРБ в СОС Йоанна Драгнева, и др.

Според "24 часа" - повод за инфлуенсърската кампания са "опитите за охулване на българските курорти", на които се реагира с "позитивни послания и намигване" от страна на популярните личности.

В кампанията за връщане на туристите в българските черноморски курорти се включи и Западноевропейският митрополит Антоний, който публикува снимки и клипове от Лозенец и Царево заедно с кмета на общината Георги Лапчев (ГЕРБ).

До момента няма информация дали сред организаторите на кампанията е и Министерството на туризма, което вече предупреди, че очаква по-слаб летен сезон на морските курорти в сравнение с последните три години.

Николина Ангелкова обяви, че "скоро ще покаже специален механизъм, разработен от консултантска компания, чиято цел ще бъде осигуряването на следващия летен сезон".

Прави впечатление, че в социалната кампания са се включили общинари, кметове и депутати от ГЕРБ, а посланията им се споделят и през официалните канали на партията във Facebook.

Потребителите в социалните мрежи посрещат със смесени чувства кампанията. Част от хората се обявяват срещу "хейта и фалшивите новини, с които сами съсипваме всичко", и подкрепят идеята за връщане на "самочувствието" на българските курорти, към които интересът намалява в полза на страни като Гърция, Турция, Египет и др.

Други обаче коментират, че красотата на българското Черноморие е поставена в подчинено положение заради агресивното презастрояване и лошото обслужване на туристите:

"Морето си е хубаво, но тези, които са задръстили плажовете с техните боклучарски хотели и чадъри, не заслужават нищо".

"Да отидат да ги рита каратистът от Слънчака, който сам пада в боя..."

"Всичко хубаво беше застроено, презастроено, ликвидирано и бетонирано за десетилетия напред! Бъдещето е на западнали и порутени мутро-хотели, празнота и ликвидация на тази машина за пране на пари! Когато погледнеш какво предлагат страните от Европа и какви места имат....нещата стават несъстоятелни за “родното”, пишат потребители във Facebook под публикациите с #роднотоморенеедемоде.

#2 Spider 14.07.2019 в 18:39:41

Щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Което потвърждава убеждението ми, че конкуренцията движи качеството на услугите.

#4 доцент по химия 15.07.2019 в 09:17:25

Родното море е езеро. Природата се е подиграла много лошо с него. А в едно езеро като хвърляш боклуци и фекалии, какво ще стане с него? Ами ще се замърси до такава степен, че ще стане негодно за къпане. Ето това става с родното море. Затова и аз предпочитам Гърция - морето е в пъти по-чисто!

#5 boris 15.07.2019 в 13:15:29

Ако някой реши да отиде на Черно море защото видял по телевизора, че някакъв артист казал, че Черноморе не е демоде - тоя човечец е за психиатрията, а не за почивка..

#10 Чинчила 15.07.2019 в 23:08:21

То нали това е проблемът, че не е демоде. Защото "демоде" морето ни едно време беше най-доброто място за морска почивка на Балканите - огромни плажове, десетки къмпинги, а хотелите бяха строени по норматив - 8 кв м плаж на едно легло. Та затова всички сега ходим на гръцкото "демоде" море

Новините

Най-четените