Башар Рахал: Лоша реклама няма, ако можеш да си я защитиш

"Лоша реклама няма, ако човек може да си я защити." Така директорът на студентската телевизия "Алма Матер" Башар Рахал коментира пред Нова телевизия силните негативни реакции спрямо рекламният клип, с който той промотира кастингите за студентската

Във видеото Рахал приканва студентите да участват в конкурса за подбор на служители, за да станат популярни и дава пример с младо момиче, което му носи кафе и сметана със сервилно поведение, докато Рахал я оглежда с не особено професионален поглед.

Само за 4 дни обявата е гледана повече от 20 000 пъти, предизвиквайки редица коментари, в голямата си част негативни.

"Не очаквахме чак такъв ефект. Инвестирахме около 50 лева в този клип, а в момента той се върти по всички медии", каза Рахал и подчерта, че провокацията е била търсена нарочно.

Колкото до самото видео, той го определи като "пародия" и "скеч". Той откри и позитиви в цялото това внимание, коментирайки че все пак телевизията е достигнала доста хора и те са научили за нея.

"Телевизията съществува вече девета година, но досега никой не знаеше за нея", каза още Башар Рахал.

Пред bTV той също защити рекламния клип.

"Обвинен съм в сексизъм, а ставаше въпрос за сарказъм. Аз не виждам никакъв проблем при 20 хил. гледания за 4 дена, че има 50 коментара и дами, които се чувстват възмутени и обидени. Това е въпрос за естетически вкус. Вкусът е общо понятие", коментира Рахал.

Междувременно предишният ръководител на телевизия "Алма Матер" доц. Светлана Божилова от Журналистическия факултет към Софийския университет определи рекламата като гаф, но все пак каза, че на телевизията трябва да се даде шанс.

По нейни думи явно има разминаване между посланието на клипа и нагласите у журналистите и студентите по журналистика, но все пак не трябва отношението към телевизията да е базирано само на този клип. Доц. Божилова призова за това да бъде потърсено мнението за самите студенти за това как трябва да изглежда студентската телевизия.

"Нека не нападаме само, а да дадем шанс. Ректорът назначава директора на телевизията и сега иска да я направи масова и популярна", коментира доц. Божилова и допълни, че знае дали клипът е бил оценен от ректора на университета. Според нея най-важното е студентите да работят в модерна среда.

Тя коментира, че според нея много по-важно е да се види какви ще са предаванията и как ще изглеждат те.

Новините

Най-четените