Българската национална телевизия обяви конкурс за нов графичен знак - основно лого на телевизията и още четири емблеми за отделните й програми. Логото на БНТ трябва да бъде в основата на корпоративната идентичност на телевизията и да символизира обществената ѝ функция, нейните традиции и цели като национална институция и най-обективен източник на информация.
Графичните знаци на четирите програми ще са производни на основното лого или ще са свързани с него, като трябва да отразяват особеностите на съответния канал:
БНТ 1 - политематичен профил с акценти върху новините, силната публицистика и документалистика, източник на достоверна и обективна информация, който образова и забавлява;
БНТ 2 - политематичен профил с културно-образователна насоченост;
БНТ 3 - специализиран профил със спортно-развлекателна насоченост;
BNT World - политематичен профил, излъчващ програма за българите в чужбина.
Графичните знаци трябва да бъдат оригинални и разпознаваеми, с възможност за разнообразни приложения (от телевизионния екран до визитната картичка). Основният графичен знак трябва да може да се използва с абревиатурата БНТ или без нея. Няма ограничения за използваните шрифтове или цветови решения.
Няма ограничения за участниците и за броя предложения, представени от един участник. Българската национална телевизия си запазва правото да избере един или повече проекти, които в най-голяма степен съответстват на обществената ѝ функция и програмна насоченост.
Предложенията могат да се подават до 5 юли 2018 г. в PDF формат на имейл logo@bnt.bg или на адрес: Българска национална телевизия, ул. „Сан Стефано" 29, София 1504, заедно с две имена на участника и адрес за обратна връзка.
Последната голяма промяна в корпоративната визия на БНТ се случи през 2008 г., когато беше избрано червеното "кубче" с графиката-антена на Стефан Кънчев като основно лого и вариации в зелено и синьо за каналите БНТ2 и БНТ Свят.