Новото поколение на G-серията на Infiniti ще се предлага от дебюта си през 2013 с 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори на Mercedes.
Новият модел, който отново трябва да съперничи на 3-ата серия на BMW, както и на новия А3 на Audi, който ще се появи през 2015, е много важен за развитието на поделението на Nissan за луксозни автомобили - основно за постигане на планираните продажби в Европа.
Актуалното поколение на G-серията на Infiniti, включително версиите купе и кабриолет, се предлагат само с алчния за бензин 3,7-литров V6 мотор, което се отразява много зле на европейските продажби на модела.
„Ще направим така, че още от самото начало новият модел да се предлага с правилните двигатели - заяви Тони Люис, регионален директор на Infiniti за Северна Европа.
Новата G-серия на Infiniti ще е и моделът, който ще налага новият дизайнерски език на марката, който беше демонстриран с високо оценения концепт Emerg-E.
Infiniti да продава половин милион коли годишно в цял свят през 2016, за 2011 продажбите на марката достигнаха 145 000 бройки.
G-серията на Infiniti беше предсказана от концепта Etherea, появил се в Женева през 2011. Серийната версия ще ползва за база платформата на Daimler - MFA, която вече присъства при А- и Б-класата на Mercedes. Оттам ще дойдат и моторите за новите Infiniti G.
За да увеличи продажбите си Infiniti планира да разшири дилърската си мрежа в Европа - сега марката има 55 дилъри на Стария континент, който до 2016 трябва да са 230. До март 2013 трябва дилърствата на Infiniti трябва да се увеличат с 35.
До 2016 марката трябва да бъде много по-разпознаваема - нещо, което трябва да стане по-лесно заради факта, че Infiniti е основен спонсор на световните шампиони във Формула 1 - Red Bull и Себастиан Фетел.