Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ново споделено пространство в УНСС откри Центърът за споделени услуги на Кока-Кола ХБК

То е резултат от успешното партньорство между компанията и университета, насочено към развиване на млади таланти Снимка: Кока-Кола ХБК
То е резултат от успешното партньорство между компанията и университета, насочено към развиване на млади таланти

Центърът за споделени услуги на Кока-Кола Хеленик (БСО) официално откри ново споделено пространство за обмен на идеи и сътрудничество в Университета за национално и световно стопанство (УНСС).

То се намира на партера на университета и е създадено с цел да подкрепи добрата учебна среда и да предостави на студентите място за почивка между лекции и университетски активности, както и за съвместна и индивидуална работа.

С дизайн, наподобяващ влаково купе, модерното пространство оставя усещане за пътешествие, вдъхновено от идеята за непрекъснато развитие и учене, и бързо се превръща в любимо на студентите. Проектът е реализиран с активното участие на Междууниверситетския център за развитие на кариерата (МЦРК) на УНСС и дигитална агенция Stellary.

Снимка: Кока-Кола ХБК

Ректорът на УНСС проф. д-р Димитър Димитров отбеляза, че новото споделено пространство е поредното доказателство за отличните партньорски взаимоотношения с компанията, чийто фокус на дейност са финансовите, счетоводни и ЧР услуги във всички 29 пазара на 3 континента, в които оперира Кока-Кола ХБК.

Сътрудничеството между Центъра за споделени услуги и университета датира от 4 години и за това време се изразява в множество инициативи в подкрепа на студенти и на гимназисти. Сред тях са: съвместна бизнес академия, студентско финансово сътезание Business Case Challenge и национални състезания по финанси за гимназисти, които целят да създадат стойностна и устойчива връзка между студентите и компанията.

Снимка: Кока-Кола ХБК

"Подобни инициативи дават възможност на младите хора да придобиват ценни умения, релевантни на изискванията на бизнеса, да имат адекватни програми и множество перспективи по време на обучението си и впоследствие, когато трябва да се реализират. Това им дава възможност за информиран избор при вземането на решение в каква посока да поемат", сподели Силвия Иванова, мениджър "Хора и култура" в Кока-Кола Хеленик БСО.

Проф. д-р Цветана Стоянова, зам.-ректор по институционално и бизнес сътрудничество и студентски политики на УНСС, също изрази удоволствието си да участва в откриването на новия споделен кът. Тя благодари на компанията за благородния жест и отбеляза, че пространството веднага е било припознато от студентите и вече е едно от най-посещаваните в университета.

Снимка: Кока-Кола ХБК

Системата на Кока-Кола в България се стреми да допринася за положителната промяна в обществото, като насърчава приобщаването, разнообразието и икономическото развитие. Тя подкрепя личностното и професионално развитие на младежи чрез редица активности, сред които и програмата си Youth Empowered. Благодарение на 460 специалисти, повече от 29 000 млади хора са преминали обучения за успешен кариерен старт от началото на инициативата през 2017 г. до днес.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените