„Ариана", една от най-продаваните бири в България, активно реализира своите зелени и устойчиви политики вече за втора поредна година, които имат за цел да подпомогнат опазването на околната среда и облагородяването на градския пейзаж.
През 2017 г., марката направи първата решителна стъпка от проекта, като премахна горния хартиен етикет от своите РЕТ бутилки, за да има повече дървета. Това доведе до намаляване на използваната хартия за етикети с 45 000 кг.
Консуматорите и почитателите на Ариана подкрепиха каузата на бранда и споделиха инициативата в социалните мрежи, което доведе до увеличаване на бройката на засадени дръвчета до 2230.
На 21 октомври 2018 г. (неделя) Ариана, заедно със служителите на компанията, партньори и доброволци ще продължи да засажда дръвчета в „Новата гора на София", която се намира в близост до кв. Суходол.
Съвсем естествено беше Ариана да припознае инициативата и да се включи в проекта „Новата гора на София", който се реализира съвместно със Столична община и има за цел да бъде отгледан естествен „зелен филтър" в Столицата.
„Твърдо вярваме, че трябва да предприемаме истински действия за опазване на природата на България. Ариана, като корпоративен гражданин, прави именно това със своите инициативи за разделно събиране по-рано тази година на Ариaна Футбол Парк, а сега и за засаждането на дръвчета.
Още по-ценно за нас е, че правим това заедно с нашите консуматори и партньори, които ни подкрепят в тази мисия.
Нашата компания е най-зелената в индустрията, и това е още едно доказателство, че ние наистина работим усилено, за да „Създаваме по-добър свят"", сподели Никос Зоис, изпълнителен директор на ЗАГОРКА.
ЕКОПАК България е партньор и част от тази инициатива. Това е поредната съвместна активация между Ариана и организацията за разделно събиране на отпадъци от опаковки, в която двете компании се обединяват за опазване на природата и разделното събиране.