Всеки съвременен човек, който използва технологии, интернет, мобилен телефон, би искал да има възможност да се срещне с човека, от когото зависи предоставянето на услугата, за да му каже какво не е наред, какво наистина си заслужава или от какво още има нужда.
В случая Мтел измислят интересна възможност това да се случи. Телекомът предлага клиентите да се срещнат директно с изпълнителни директори на Мтел, за да обсъдят продуктите, услугите и обслужването на компанията. Това е и първият телеком в България, който предлага среща очи в очи между ръководство и клиенти. Срещата е предвидена за края на май в централната сграда на Мтел в София.
Целта е клиентите да дадат мнение за компанията директно на нейните мениджъри, а пък те да чуят клиентските идеи и предложения. От днес на уебсайта на Мтел всеки, който иска да участва в срещата, може да се запише, като попълни анкета. Двайсет от записалите се ще се срещнат с ръководството на Мтел.
Допитването ще даде информация на организаторите, на чиято база за участие в срещата ще бъдат избрани клиенти с различен профил: на различна възраст, с различни занимания, ползващи различни продукти и услуги на компанията от различен период от време.
Освен че ще се срещнат с ръководството на компанията, клиентите ще посетят колцентъра на компанията и ще видят кои са хората, чиито гласове чуват всеки път, щом се обадят на *88. В програмата е предвидено също посещение на Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.