Започна кампания "За повече здрави семейства"

Кампания "За повече здрави семейства" започна българският производител на мляко и млечни продукти "Верея". Тя сe организира с подкрепата на Българска асоциация по фамилна терапия (БАФТ) и има две основни посоки.

Първата е да покаже чрез реални примери как съвременното българско семейство се справя с различни предизвикателства и въпреки това остава здраво.

Всеки може да участва в кампанията на "Верея" като сподели история на semeistvo.vereia.bg: свързани с брак родители и деца; семейство без брак; "патриархално семейство"; "матриархално семейство"; семейства от един родител и дете; "доведено семейство"; приемно семейство и др. Единственото изискване е историята им да е вдъхновяваща. Примерите с най-интригуващ творчески потенциал ще се превърнат в ТВ клипове на "Верея".


Баба Дека с нейните 5 правнучета. Всяка Коледа тя събира около трапезата 27 човека от 4 поколения.

Втората посока на кампанията е да предложи и семейната терапия като една от възможностите за запазване на семейството здраво.

Специалисти по семейни отношения (от БАФТ) ще провеждат безплатни практически семинари на теми като: "Какви са различните роли на партньорите в съвременното семейство? Кои събития предизвикват промени и как семейството се приспособява към тях? Как се преодолява рутината? Как общува здравото семейство?" и др. Техните практически съвети ще се публикуват на semeistvo.vereia.bg още от самото начало.

"Искаме да насочим вниманието към съвременното семейство. Обичта в него, подкрепата, радостта, куража, събитията, различията, силата, слабостите, непреходността, промените, бурите, победите. Чрез реални примери да вдъхновим някои семейства, както и да поканим други да се замислят за предизвикателствата в техните взаимоотношения. Да открехнем леко завесата за семейната терапия като специализиран подход. Да покажем, че професионалната грижа не е нещо срамно, страшно или непосилно, а една от възможностите за запазване на семейството здраво", споделят от "Верея".


Докато общуват, сем. Спасови непрекъснато се гледат. Само малката Рози от това семейство чува. Тяхната "рецепта"? Любовта помежду им.

"Верея" е българска марка прясно и кисело мляко, млечнокисели напитки, сирене, кашкавал и масло. Достига до над 1 милион домакинства в цялата страна. Според национално омнибусно проучване от септември 2017г. за 36% от потребителите „Верея“ е марка, която предлага продукти за цялото семейство, а за 32% - марка, която помага за сплотяване на семействата.

Webcafe е посланик на кампанията "За повече здрави семейства" заедно с "Дарик радио", manager.bg, obekti.bg, mamaninja.bg, eva.bg, az-jenata.bg, в. "Стандарт", в. "Марица", "Програмата", сп. "Жената днес" и Жюстин Томс.


Семейството на малката Яница със синдром на Даун. Обичта към нея ги сплотява и прави вдъхновяващо семейство.

Новините

Най-четените