Почти всеки мъж в сайтовете за запознанства вече е бил в Дубай. Чак започваш да се чудиш дали не са отишли вкупом на някаква огромна групова екскурзия.
А всяка жена явно е поплувала на надуваем еднорог покрай бреговете на Санторини или Тасос. Кой въобще организира тези масови нашествия? И, разбира се, не се минава и без необяснимо задължителните снимки със скиорски очила на фона на заснежени писти.
30 секунди в който и да било сайт или приложение за запознанства ви оставят с впечатлението, че светът е пълен с готини пътешественици без гадже.
Пътешествията са значителна част от представянето на доста потребители, ако си търсят половинка.
Няма съмнение, че едни от най-хубавите снимки стават, докато пътуваме, но срещите и пътуването имат повече помежду си от просто няколко кадъра за спомен. Ваканцията е периферна част от живота ни, само че хората смятат пътешествениците за по-привлекателни.
Защо активност, която обикновено не вършим през около 350 дена в годината, се смята за толкова атрактивна и какво казва тази тенденция?
Установено е, че снимките от пътувания събират 30 процента повече харесвания от обикновените снимки и селфита. 62 на сто от мъжете потребители на Tinder казват, че си търсят половинка, която споделя техните интереси в областта на пътешествията.
Процентът при жените е още по-голям - 74%. 50 на сто от младите хора без гадже казват, че любимото им хоби е пътуването. Тези, които имат фотоси от ваканциите си, получават повече съвпадения и внимание.
Пътуването прави хората да изглеждат авантюристи, богати, концентрирани върху собственото си развитие.
Със снимка от някоя екзотична дестинация имаме възможността да представим най-добрата версия на себе си.
Пътешествията са романтични точно по начина, по който е романтично ходенето по срещи. Причината е проста - много хора не виждат ежедневния си живот като истинско отражение на същността си. Те са в капана на работата и на рутината. Само извън нея се отпускат и се държат естествено.
Идеята, че сме по-различна версия на себе си, когато сме на път, може да се види и от багажа, който носим. Ако в куфара ви има само летни рокли, шалове и високи токчета - ясно е, че това е вашето "Пътуващо аз". Всеки иска да се представи в най-добрата си светлина, когато е във ваканция. Затова по време на обиколка по улиците на Флоренция, например, се усещаме по-интересни, по-забавни и по-секси.
Двойките, които пътуват заедно, често смятат ваканциите си за най-щастливото време от връзката си. Тогава създават най-ярките си спомени, правят най-добрия секс и всичко е безкрайна забава. А кой не иска такава еуфорична ваканция със сродната си душа?
Много необвързани избират с кого да се срещнат според амбициите си.
Така че ако искат да пътуват повече, защото досега не сте обиколили много места, ще се насочат към профил, който показва любител пътешественик. Има и сходства между това как романтизираме любовта и как - пътуванията.
Когато отиваме на чуждо място, не мислим за часовата разлика или за езиковите бариери. Същото е и със срещите с хора, които сме виждали само на няколко снимки.
А и да говориш за пътувания е изключително лесно и се смята за една от топ темите при запознанства. Елементарно и безопасно е да започнеш разговор с тема за пътуване. В сайтовете и приложенията за срещи снимките от ваканции правят започването на подобен разговор още по-лесно.
Не ви трябва дори да четете информацията от профила, само питате "О, това Лондон ли е? Страхотно...". Така диалогът потича от само себе си - кога си бил там, какво видя, какво преживя, какво хапна...
Ами ако пътуването не заема централна част в живота ти?
Специалистите по срещи съветват това да се промени. Или поне да изровите и публикувате снимки от стари пътувания, въпреки че сигурно ви се струва като хващане на удавник за сламка.
Друг вариант за тези, които не си падат толкова по пътешествията, е да съставят списък на местата, които искат да посетят. Да обсъждаш планове и мечти също е част от тръпката да говориш за пътуване и да се покажеш като авантюристичен, готов на приключения тип.
Не на последно място -пътуването те представя като материално осигурен човек. Снимките от ваканции показват къде се намира човек в рамките на този спектър. Да си бил на определени места демонстрира социален статус, какъвто невинаги личи от други занимания. Кадър как играете футбол, освен ако не сте Лионел Меси, рядко показва колко получавате на месец.
Преди финансовата стабилност се демонстрираше с по-директни фотоси - снимки на скъпи коли, на бижута, на дрехи. Само че подобни материални придобивки рядко създават спомени като тези от залез над Айфеловата кула, освен това трудно стават тема за започване на разговор. Никой в сайт за запознанство няма да ви каже "А аз като си купих Lamborgini-то...".
Вече е модерно да си доставяш удоволствие чрез изживявания, а не чрез вещи.
Уловката е, че по-лесно можете да представите едно изживяване като по-лъскаво, отколкото е. Лесно ще изкарате почивката си скъпа и луксозна - малко филтър, малко размазани ефекти и сте готови.
Затова в крайна сметка за мнозина пътуването остава в периферията на интересите им. Да отидат на концерт или на тренировка по зумба им доставя много повече удоволствие и демонстрира по-ясно тяхната същност.
Въпреки това голяма част от потребителите на сайтове за срещи вярват, че пътешествията са жизненоважна част от същността им. Или по-скоро - от тази, която искат да имат.