Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Джеръми Кларскън инвестира 1 милион в бар и няма идея как ще си върне парите

Популярният телевизионен водещ стартира доста начинания, откакто напусна Top Gear Снимка: Getty Images
Популярният телевизионен водещ стартира доста начинания, откакто напусна Top Gear

Когато дълги години си бил най-популярния водещ на едно от най-хитовите телевизионни предавания, едва ли някой би си помислил, че парите биха били някакъв проблем.

Е, може и да се превърнат, когато стане ясно, че си инвестирал 1 милиона паунда в бар.

Оказва се, че за бившата звезда на шоуто Top Gear Джеръми Кларксън управлението на пъб не точно същото като да управляваш чисто ново Bentley Continental.

В интервю за британското издание MailOnline 64-годишният телевизионен водещ споделя притесненията и трудностите при ръководенето на собствен бизнес.

"Това място ни струва цяло състояние и само Бог знае дали някога ще си върнем парите", обяснява Кларксън и допълва, че е инвестирал в своя бар около 1 милион паунда, откакто го е придобил.

И разходите само се увеличават.

Става въпрос за пъба The Farmer's Dog край градчето Бърфорд, недалеч от Оксфорд. Заведението отваря врати през август, като Кларскън решава да го купи, тъй като в района има ферма, която е център на шоуто му Clarkson's Farm.

Дори няма нужда от реклама. Само името му е достатъчно, за да привлича клиенти, които познават популярното фермерско предаване, вървящо вече няколко сезона в Amazon Prime.

Естествено Кларскън има и магазин за продукти от фермата си, а в бара се предлага и бира, която е произведена в негова пивоварна.

Сякаш е затвори кръга, за да завърти успешен бизнес.

Само че разработването на бара май няма да бъде толкова лесна работа. Идеята му за The Farmer's Dog винаги е била мястото да представлява класически британски пъб с типична атмосфера и най-вече продукти местно производство.

По собствените му думи обаче излиза доста по-скъпо да произвежда продуктите, отколкото да използва вносни.

"Напълно възможно е да губя по 10 паунда от всеки клиент", пише Кларксън в The Times, и добавя, че ако иска да сервира оригинален британски хотдог, то неговата цена би била 45 паунда.

И това не е единственото му главоболие.

Само, докато започне всичко да работи, е трябвало да направи инвестиция от 350 000 паунда в ремонти. Или поне толкова твърди, че е била последната сума, която чува, преди да му "причернее".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените